اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد طارم خبر داد

پرداخت 4 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از پرداخت 4 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 4 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عمران صفری پیش از ظهر امروز در جمع مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد گفت: کمیته امداد امام خمینی به منظور حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که به صورت جدی توسط این نهاد دنبال می‌شود، توانمندسازی خانواده‌ها از طریق اشتغالزایی برای آن‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه اشتغالزایی مددجویان به منظور خودکفایی و کاهش وابستگی مددجویان به کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد، گفت: اجرای طرح‌های اشتغال یکی از راهکارهای این نهاد در محرومیت‌زدایی است.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در خودکفایی مددجویان و اشتغالزایی آن‌ها تصریح کرد: طی این مدت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه خلق حماسه اقتصادی اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

صفری با اشاره به اینکه طی سال‌جاری 73 فقره وام خودکفایی به مددجویان طارمی پرداخت شده است، عنوان کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا چهار میلیارد و 110 میلیون ریال است.

وی به ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در پایداری طرح‌های اشتغالزایی ارائه آموزش‌های فنی و مهارت‌های حرفه‌ای به مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه آموزش‌های فنی‌ و ‌حرفه‌ای در قالب رشته‌های مختلف شغلی به مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: دامداری، کشاورزی، خیاطی، صنایع‌دستی و ... از جمله دوره‌هایی است که ویژه مددجویان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مذکور در قالب دوره‌های کوتاه مدت، بلند مدت و حرفه‌آموزی به مددجویان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در همین راستا مشاوره‌های شغلی نیز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول