اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

حرمت ایام فاطمیه در نوروز نگه داشته شود

امام جمعه شادگان گفت: مسئولان باید حرمت ایام فاطمیه را در نوروز امسال با تبلیغات ویژه نگه دارند.

حرمت ایام فاطمیه در نوروز نگه داشته شود

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: همه مسئولان و کسانی که دارای توانایی لازم هستند و در مسائل فرهنگی نیز نقشی دارند باید کاری کنند تا حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.           

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین پیرو راه ولایت بود که با تمام وجود از این امر دفاع کرد و آن حضرت اسوه کامل رستگاری بشریت انسان‌ها و به ویژه بانوان است.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: زنان جامعه ما اگر می‌خواهند به کمال واقعی برسند باید به دو الگوی مهم زندگی حضرت فاطمه(س) توجه کنند یکی اینکه همواره با عفت و پاکدامنی بنیان خانواده را مستحکم‌تر و دیگر اینکه با مهرورزی در کانون خانواده جامعه را از بسیاری از آلودگی‌ها پاک کنند.

وی، توجه به جایگاه حضرت زهرا(س) را مهم خواند و گفت: ایشان نه تنها در مقام معنویت و ولایت جایگاه عظیمی دارند بلکه تنها دختر پیامبر اکرم(ص) و مادر ائمه(ع) هستند، از این‌رو توجه به عظمت و جلال این بانو از واجبات است.

شرفی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: مسئولان تا جایی که می‌توانند باید تلاش خود را برای حفظ حرمت این ایام به کار گیرند و از نصب بنرهای تبلیغاتی گرفته تا جراید و مطبوعات همه باید برای پاسداشت این ایام کمر همت را ببندند و توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول