اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر:

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در بوشهر اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف تامین سفر ایمن با فراهم شدن امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران و مشارکت حداکثری اعضا از فردا در بوشهر آغاز خواهد شد.

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبانزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و مهرورزی و نیز تامین سفر ایمن با فراهم شدن امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران، مشارکت حداکثری اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی، ارتقای سطح آگاهی مسافران نوروزی، ارتقای خدمات امدادی و در نهایت افزایش توانمندی و ظرفیت‌های جمعیت هلال‌احمر از 27 اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین ماه سال 93 برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای مطلوب این طرح و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و مهرورزی بین اعضا، یک دوره کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان استانی و مسئولان جوانان، برای آمادگی و آگاهی کامل مسئولان اجرایی در شعب و انتقال اطلاعات کارگاه آموزشی مسافران نوروزی به اعضای مستقر در طرح برگزار شد.

شعبانزاده اضافه کرد: در این کارگاه 45 نفره به مدت یک روز اهداف، محورهای فعالیت، فن بیان و ایمنی در سفر به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر تصریح کرد: برپایی چادرهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، برپایی خیمه‌های نماز، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و آموزش ایجاد فضاهای دوستدار کودک برای ایجاد، فضایی آرام و امن و سفری خوش و ایمن برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین تغییر رویکرد در اجرای طرح در خصوص تغییر نگاه به ارزیابی آن؛ مورد تاکید است و خدمات ارائه شده توسط شعب به صورت جامع ارزیابی می‌شود.

شعبانزاده گفت: نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشردوستانه جوانان هلال‌احمر و حمایت از زندگی و سلامت انسان از مهم‌ترین اهداف این طرح ملی است.

انتهای پیام/66006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول