اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خبر داد

مشتری دست به نقد برای خرید بقایای کشتی رافائل/ بیرون آوردن رافائل کارشناسی نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: یک شرکت اصفهانی خواستار خرید بقایای کشتی رافائل ( کشتی زیبایی که قبل از انقلاب در بوشهر بود و در دوران جنگ تحمیلی به دلیل بمباران نیروهای عراقی در دریا غرق شد) با قیمتی هنگفت شده است.

مشتری دست به نقد برای خرید بقایای کشتی رافائل/ بیرون آوردن رافائل کارشناسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر ضمن تقدیر از تمامی برگزارکنندگان برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: یک شرکت اصفهانی خواستار خرید بقایای کشتی رافائل (کشتی بزرگ و زیبایی که قبل از انقلاب در بوشهر بود و در دوران جنگ تحمیلی به دلیل بمباران نیروهای عراقی در دریا غرق شد) با قیمتی هنگفت شده ولی به دلیل شرایط زیست‌محیطی خاص آبزیان در این کشتی بیرون کشیدن بقایای کشتی رافائل منطقی به نظر نمی‌رسد.

جلوگیری از بیرون آوردن کشتی رافائل از عمق دریا

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر با اشاره به درخواست کارشناسان آبزیان دریایی بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه کشتی رافائل موجب مکانی امن برای گونه‌های آبزی زیادی در دریا شده باید به منظور حفظ محیط زیست دریایی هم شده از بیرون آوردن کشتی رافائل خودداری شود.

واگذاری نهال به شهروندان باید تداوم داشته باشد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان در گرفتن نهال برای درختکاری باید واگذاری نهال درختان به شهروندان تداوم داشته باشد تا از این طریق زمینه افزایش یارانه فضای سبز نیز مطرح شود.

اجرای طرح گلدان در محلات بافت قدیم بوشهر

نصرالله اسدی ادامه داد: با توجه به اینکه واگذاری نهال به شهروندان هیچ‌گونه هزینه نگهداری این نهال‌ها را متوجه شهرداری نمی‌کند و شهروندان با هزینه‌های خود اقدام به این کار می‌کنند باید نهال‌های متناسب با نیاز شهروندان در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح گلدان اظهار داشت: باید به زیباسازی بافت قدیم پرداخته شود و با نصب گلدان به طور آویزان در کوچه‌های بافت قدیم زیبایی این بافت فراهم شود.

جلوگیری از استقرار پیست دیوار مرگ در نزدیکی پارک قوام

رئیس کمیسیون عمران شهرداری بوشهر در ادامه اظهار داشت: تجمع پرندگان دریایی در نوار ساحلی بوشهر به ویژه در نزدیکی پارک قوام موجب به وجود آمدن جاذبه‌های دیدنی در ساحل بوشهر شده و باید از قرار دادن پیست دیوار مرگ در اطراف این نقطه جلوگیری شود.

علیرضا آماره ادامه داد: قرار گرفتن پیست دیوار مرگ در این نقطه از ساحل موجب رعب و وحشت پرندگان می‌شود و بدون شک این جاذبه دیدنی در ساحل از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول