اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز تولد پروین اعتصامی

همایش بزرگداشت پروین اعتصامی در کتابخانه عمومی بشرویه برگزار شد

به مناسبت 25 اسفندماه سالروز بزرگداشت پروین اعتصامی از بانوان بزرگ شاعر ایران، همایش بزرگداشت این چهره برجسته عرصه شعر پارسی با حضور جمعی از دوستداران فرهنگ و ادب این شهرستان برگزار شد.

همایش بزرگداشت پروین اعتصامی در کتابخانه عمومی بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه صبح امروز در همایش بزرگداشت پروین اعتصامی اظهار داشت: تجلیل و بزرگداشت پروین اعتصامی، شناسایی شاعران زن و همچنین بزرگداشت منزلت زن ایرانی از جمله اهداف برگزاری این همایش بوده است.

نرگس روایتی اذعان کرد: تجلیل از هنرمندان عرصه شعر و ادبیات و نیز معرفی شخصیت‌های فرهیخته و بنام در عرصه هنر و فرهنگ به جامعه از جمله دیگر اهدافی بود که در برگزاری این همایش دنبال شده است.

وی متذکر شد: در همین راستا کتابخانه عمومی بشرویه با همکاری کانون ادبی فروزانفر این اداره تاکنون اقدام به برگزاری برنامه‌هایی تحت عناوین مختلف و در راستای آشنایی علاقه‌مندان به حوزه هنر و ادبیات کرده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگداشت چهره‌های شاخصی نظیر حافظ، فردوسی و مولوی از جمله برنامه‌های اجرا شده در طول سال 92 در راستای بزرگداشت شاعران نام‌آور است.

روایتی تاکید کرد: به طور یقین همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی در برگزاری چنین برنامه‌هایی به معرفی چهره‌های شاخص و برجسته و جهت بخشیدن به مجموعه فرهنگی شهرستان کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: در تاریخ ایران بسیاری از بانوان نامشان جاوید مانده و معرفی این شخصیت‌ها به کودکان و نوجوانان می‌تواند تاثیر مثبت و سازنده‌ای در الگو پذیری آنان از این چهره‌های شاخص داشته باشد.

در این مراسم اعضای کانون ادبی استاد فروزانفر کتابخانه عمومی بشرویه به ارائه اشعار و آثار ادبی خود پرداختند و در پایان آثار برتر معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول