اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نوروز در ارتفاعات «بزکویه» و ساحل «شیرمحله»

بخشدار کلاچای با اعلام آمادگی این بخش در پذیرایی از مهمانان نوروزی، گفت: ساحل زیبای شیرمحله و ارتفاعات سرسبز و دیدنی «بزکویه» کلاچای رودسر در انتظار ورود گردشگران است.

نوروز در ارتفاعات «بزکویه» و ساحل «شیرمحله»

محمدموسی شعبانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به اینکه فعالیت‌ ستاد تسهیلات نوروزی در بخش کلاچای آغاز شده است، اظهار کرد: به لحاظ موقعیت جغرافیایی بخش کلاچای باید از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش جذب مسافران نوروزی استفاده کرد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در این بخش اندیشیده شده است.

بخشدار کلاچای، زیباسازی شهرها و روستاها، آسفالت و لکه‌گیری کوچه و خیابان‌ها، شن‌ریزی چهار سانتی کوچه‌های خاکی و ... را از فعالیت‌های بخش کلاچای در استقبال از مهمانان نوروزی اعلام کرد.

وی از برپایی سفره هفت‌سین در ساحل، نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری و ایستگاه‌های هدایت مسافران را از دیگر برنامه‌های بخش کلاچای با همکاری مدیریت حوزه شهری برشمرد.

شعبانیان تعداد یک هتل، دو مسافر کاشانه، تعدادی سالن‌های پذیرایی، دو مرکز رفاهی تفریحی در ساحل شامل نگین و ارغوان کلاچای را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در بخش کلاچای دانست.

وی تصریح کرد: تعداد پنج واحد آموزشی از طرف اداره آموزش و پرورش کلاچای آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

این مسئول مکان‌های زیارتی شاخص بخش کلاچای را امامزادگان ماچیان و امیربنده ذکر کرد و متذکر شد: سواحل زیبای شیرمحله، رضامحله، نگین کلاچای، ارغوان، ارتفاعات سرسبز و دیدنی بزکویه، گیل ملک، مازوکله پشته، کورتاشه، هادی گوابر، خسادان و ... را از مکان‌های دیدنی و گردشگرپذیر این بخش ذکر کرد.

وی تولیدات سفالگری در روستاهای حاجی‌آباد و خمیرمحله را از محصولات صنایع‌دستی شاخص بخش کلاچای برشمرد.

شعبانیان تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران را فرصت مناسبی برای گسترش درآمدزایی و جذب سرمایه‌گذار در این بخش عنوان کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با طرح‌ها و برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، رفاهی، تاریخی و گردشگری برای استقبال مناسب از مهمانان و گردشگران نوروزی موجبات رضایت عمومی به ویژه مسافران فراهم شود.

انتهای پیام/2300/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول