اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند خواستار شد

حفظ کیفیت نان در تعطیلات نوروز/نظارت دقیق بر اماکن عرضه مواد غذایی

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم حفظ کیفیت نان در تعطیلات نوروز و نظارت دقیق بر اماکن عرضه مواد غذایی در دماوند تأکید کرد.

حفظ کیفیت نان در تعطیلات نوروز/نظارت دقیق بر اماکن عرضه مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‌محمدی امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان و در جمع مسئولان، به قرار گرفتن دماوند در دو محور مواصلاتی مهم و پرتردد کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز باید بدون هیچ مشکلی، فعال باشند.

وی افزود: طرح تشدید نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت ویژه انجام می‌شود؛  چرا که رفاه و راحتی مردم و مسافران در ایام نوروز، تلاش همه مدیران و دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند همچنین بر لزوم نظارت بر نحوه عملکرد خودروهای مسافربر عمومی، نظارت دقیق بر اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی و فعال بودن نانوایی‌ها در ایام تعطیل نوروز در دماوند تأکید کرد.

علی‌محمدی خواستار فعال بودن تلفن‌های شکایات مردمی و اطلاع‌رسانی کامل به شهروندان و مسافران عبوری، حفظ کیفیت نان، رعایت حرمت روزهای عزاداری ایام فاطمیه و اجرای دقیق کشیک‌های نوروزی ادارات در دماوند شد.

وی بر اهمیت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی توسط برخی سودجویان و نظارت بر اماکن نگهداری کالاهای مورد نیاز مردم در سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی تا پایان ایام نوروز تاکید کرد.

علی‌محمدی هرگونه افزایش قیمت کرایه خودروهای عمومی را بدون تصویب شورای ترافیک شهرستان دماوند خلاف قانون دانست و افزود: خواستار برخورد جدی با ناوگان‌هایی هستیم که نرخ کرایه را بدون مشورت گران کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در حراجی‌ها، بر کیفیت کالاهای مورد عرضه نظارت کامل از سوی مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول