اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان:

باید از برند اجتماعی پینگ‌پنگ استفاده شود/نگاه جزیره‌ای در ورزش تغییر یابد

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان گفت: باید از برند اجتماعی پینگ‌پنگ استفاده شود.

باید از برند اجتماعی پینگ‌پنگ استفاده شود/نگاه جزیره‌ای در ورزش تغییر یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نژاد جهانی یکشنبه‌شب در دیدار فعالان رسانه‌ای استان کردستان و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هیئت پیرامون گسترش بعد همگانی پینگ‌پنگ، گفت: سازمان‌ها و ادارات می‌توانند در این زمینه یار هیئت تنیس روی میز استان باشند.

وی با اشاره به وجود دستگاه‌های متعدد در سطح استان اظهار کرد: نهادهای دولتی ظرفیت بالقوه‌ای برای پرداختن به این ورزش در بعد همگانی دارند که باید بالفعل شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان، آموزش و پرورش را یک فرصت و محل مناسب به منظور توسعه این رشته عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم نگاه جزیره‌ای در ورزش را تغییر بدهیم.

جهانی، برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ آزاد آماتور و جام‌های مختلف در میان کارمندان ادارات را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در راستای همگانی کردن پینگ‌پنگ مؤثر است.

وی با بیان اینکه ورزش فوتسال در ایام دهه فجر هر سال پای ثابت رقابت‌های این دهه است، گفت: با توجه به استعدادهای موجود در پینگ‌پنگ، امکان توسعه این رشته از این طریق وجود دارد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس پیرامون برنامه‌های هیئت برای جذب حامیان مالی، اظهار کرد: اعتقاد دارم بیش از آنکه به اسپانسر بیندیشیم باید به دنبال ایجاد نظم و ساختار در هیئت و ورزش باشیم.

جهانی با بیان اینکه در گام نخست منتظر اعلام تقویم برنامه از سوی فدراسیون هستیم، گفت: پس از آن استفاده از منابع داخلی و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی استفاده از سالن‌های پینگ‌پنگ برای نصب تبلیغات و بهره‌گیری از قدرت جذب حامیان مالی چهره‌های مشهور در این رشته را از دیگر فرصت‌های پیش‌رو در جذب حامی مالی عنوان کرد و گفت: درآمد پایدار ولو اندک، اثر بیشتری در پیشبرد امور خواهد داشت.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان با  بیان اینکه بیشترین تمرکز ورزشکاران این رشته در سطح استان در شهرستان سنندج قرار گرفته است، گفت: بانه و سقز بعد از سنندج از مهمترین پایگاه‌های ورزش پینگ‌پنگ به شمار می‌روند.

جهانی با تأکید بر لزوم فعالیت هر چه بیشتر هیئت‌های شهرستانی، تصریح کرد: باید از برند احتماعی پینگ‌پنگ استفاده شود و لازمه آن اجماع استانی در این قضیه است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات عید نوروز نخستین جلسه هیئت‌های شهرستانی پینگ‌پنگ را به میزبانی شهرستان بیجار برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/79012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول