اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌ جاری صورت گرفت

تصویب 88 طرح تولیدی و اقتصادی در کارگروه اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 88 طرح تولیدی و اقتصادی در کارگروه اشتغال به تصویب رسیده است.

تصویب 88 طرح تولیدی و اقتصادی در کارگروه اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حامد ویسکرمی امشب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم و همکاری بانک‌های عامل دو هزار و 743 فرصت شغلی جدید در استان لرستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: در این صورت 45 فرصت شغلی در این استان تثبیت می‌شود.

ویسکرمی یاد‌آور شد: در طول این کارگروه‌ها 185مصوبه داشته‌ایم که 88 طرح تولیدی، خدماتی، کشاورزی و اقتصادی در کارگروه اشتغال به تصویب رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلات ریالی مصوب در این کارگروه‌ها پنج هزار و 893میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه 30درصد افزایش داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزی مصوب شده برای اجرای این طرح‌ها 408 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه خود 58درصد رشد مثبت داشته است.

وی تصریح کرد: با مدیریت استاندار جدید لرستان 72 درصد این جلسه‌ها در شش ماهه دوم سال برگزار شده است که این از لیاقت و توجه مدیریت ارشد استان است.

ویسکرمی اذعان کرد: 73درصد از این مصوبه‌ها مربوط به شش ماهه دوم سال است که امیدواریم بانک‌ها تسهیلات لازم را ارائه دهند، تا بخشی از مشکلات بیکاری لرستان حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 50درصد طرح‌های مصوب شده و بیش از 95درصد تسهیلات ارزی  نیز در 6 ماهه دوم سال بوده است.

این مسئول در پایان یاد‌آور شد: اگر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مشکلی نداشته باشند، طرح‌های مصوب شده در سال 93 اجرای می‌شوند.

انتهای پیام/85001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول