اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای عملیات 4 خطه‌کردن محور هراز با اعتبار 300 میلیارد تومان

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: از 110 کیلومتر محور هراز در محدوده مازندران حدود 40 کیلومتر در سال‌های گذشته سه خطه و چهار خطه شده و مابقی نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در حال انجام است.

اجرای عملیات 4 خطه‌کردن محور هراز با اعتبار 300 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، حمید حسینی بیان داشت: به‌منظور ضرورت امر اطلاع‌رسانی و در راستای اقدامات عملیات اجرایی چهارخطه نمودن محور ارتباطی هراز، مستند «جاده 77» توسط راه و شهرسازی استان ساخته شد.

وی بیان داشت: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هر روابط عمومی در یک دستگاه انعکاس شفاف، دقیق و به روز فعالیت‌ها و اقدامات آن دستگاه به شمار رفته بنابراین مستند «جاده 77» از شبکه سوم سیما پخش شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این مستند تمام اقدامات و فعالیت‌های عملیات چهارخطه کردن محور شریانی هراز به تصویر کشیده شد.

رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره اهداف تولید چنین برنامه‌های تلویزیونی اظهار داشت: آشناسازی افکار عمومی با آخرین اقدامات صورت گرفته در محور هراز، توانمندی‌ها و دستاوردهای اداره کل، معرفی و شناساندن تلاش‌های راهداران، حساس‌سازی افکار عمومی و هدایت آنها به سمت رفتارهای صحیح ترافیکی به منظور کاهش تصادفات، سوانح رانندگی، خسارات مالی و معنوی ناشی از آن از جمله اهداف است.

وی ادامه داد: معرفی جایگاه حمل و نقل جاده ای در استانی همچون مازندران برای عموم مردم و برانگیختن حس ملی و مشارکت عمومی جزو دیگر اهداف تعیین شده این اداره کل برای ساخت چنین برنامه‌ای است.

حسینی تصریح کرد: از 110 کیلومتر محور هراز در محدوده مازندران حدود 40 کیلومتر در سال‌های گذشته سه خطه و چهار خطه شده و مابقی نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در حال انجام است.

انتهای پیام/2296/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول