اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور دبیر ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد:

امروز جوانان سربازان جنگ نرم هستند

مشاور دبیر ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در امور روحانیون گفت: امروز جوانان و اعضای کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد سربازان جنگ نرم محسوب می‏‌شوند.

امروز جوانان سربازان جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏‌الاسلام علی حسینی موسوی امشب در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: استان زنجان استانی عالم‌خیز و عالم‌پرور است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان شیفته اهل بیت (ع) هستند، تصریح کرد: وجود شور علوی، شور فاطمی و شور حسینی و در مجموع شور اهل بیت (ع) بسیار خوب است اما باید همه ما مطالعات خود را افزایش داده و محتوای دانسته‏‌ها را قوی کنیم.

مشاور دبیر ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد در امور روحانیون با بیان اینکه امروز باید به حضور بیشتر در مساجد توجه شود و بر اساس بیانات امام راحل (ره) مساجد را پر کرد، اضافه کرد: دشمنان همواره از این مسئله می‏‌ترسند.

حسینی خراسانی با اشاره به جنگ نرم جوانان و اعضای کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد را سربازان این جنگ نرم برشمرد و افزود: تعداد کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز رو به افزایش بوده و در حال حاضر به این سمت حرکت می‏‌کنیم که هر مسجد دارای یک کانون باشد.

شایان ذکر است، در ادامه این مراسم از مسئولان کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

همچنین گفتنی است، در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‏‌های فرهنگی و هنری مساجد، کتاب «بال‏‌هایی برای پرواز» نیز در استان زنجان رونمایی شد.

رونمایی از نرم‏افزار سیره اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‏‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول