اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس:

آثار جشنواره عکس بسیج هنرمندان سمنان کیفیت خوبی داشت

مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس گفت: آثار جشنواره عکس بسیج هنرمندان سمنان کیفیت خوبی داشت اما باید تلاش کرد تا روز به روز به کیفیت تولیدات این بخش افزوده شود.

آثار جشنواره عکس بسیج هنرمندان سمنان کیفیت خوبی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سیدعباس میرهاشمی در حاشیه اختتامیه نخستین مسابقه استانی عکس شکوه حضور با موضوع ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری اظهار کرد: آثار این جشنواره نشان‌دهنده این بود که استعدادهای خوبی در استان سمنان وجود دارد.

وی بیان کرد: کارهای جشنواره با توجه به اینکه نخستین جشنواره در سمنان بود و سابقه قبلی نداشت، بسیار خوب بود.

عضو هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس افزود: امیدواریم با استمرار، اطلاع‏رسانی خوب و توزیع مناسب فراخوان، این جشنواره در دوره‏های بعد بسیار بهتر باشد.

عضو شورای ارزشیابی مدارک معادل هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این آثار نشان‌دهنده این بود که استعدادهای خوبی در استان هستند و اگر به استان‌ها توجه بیشتر شده و کارگاه‏های آموزشی در آنها برگزار شود، قطعاً نتایج خیلی بهتر می‏شود.

فاطمه بهبودی، دیگر داور نخستین جشنواره عکس شکوه حضور نیز ابراز کرد: جشنواره عکس در سطح خوبی برگزار و عکس‏های در سطح بالا به آن ارسال شد.

عکاس مجموعه مادران انتظار افزود: عکاسان زاویه‏های خیلی خوبی انتخاب کرده بودند اما یک سری از شرکت‌کنندگان از لحاظ کادربندی مشکل داشتند و نیاز است که تمرین و کار کنند ولی در کل نگاه عکاس‏ها عالی بود.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول