اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مرودشت خبر داد

درخشش کاراته‌کاران مرودشتی در مسابقات آسیایی

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: نونهالان، نوجوانان و جوانان کاراته‌کار مرودشتی در مسابقات جام آسیایی در رشته(کاتا و کمیته) با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و پنج برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

درخشش کاراته‌کاران مرودشتی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی عصر امروز در آیین تجلیل از این افتخارآفرینان که با حضور اعضای شورای این شهر و تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمع کثیری از ورزشکاران و خانواده‌های آنان در باشگاه برق مرودشت برگزار شد، تمرین، ممارست و آمادگی جسمانی مستمر را موجب هنرنمایی و قهرمانی در عرصه‌ها و میادین مختلف ورزشی برشمرد و اظهار داشت: اگر از جنبه قهرمانی و افتخارآفرینی ورزش نیز بگذریم به‌یقین ورزش موجب نشاط روحی و تحکیم و آمادگی جسمانی و حرکت در مسیر صحیح اجتماعی شدن می‌شود که توفیقی خوب و یک دستاورد بزرگ در زندگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی که امروزه گریبان‌گیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شده خاطرنشان کرد: با توجه به امواج گوناگون تهدید هنجارهای اجتماعی حفظ جوانان و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی روحی در بین آنان یک هنر بزرگ است.

این مسئول، ورزش را یکی از عرصه‌ها و راهکارهای کسب نشاط روحی و اجتماعی برشمرد و افزود: امروز میادین ورزشی محل امنیت اخلاقی، جسمانی و اجتماعی است از این رو، والدین اگر بخواهند شاهد رشد و شکوفایی فرزندان خود در عرصه‌های مختلف زندگی باشند آنان را در مسیر ورزش سیر دهند و بدانند که این مسیر یکی از کانون‌های بازدارنده جوانان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی و جسمانی است و متولیان ورزش در حوزه خصوصی و غیرخصوصی نیز باید اعتماد اجتماعی را برای خانواده‌ها ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان مرودشت بر سه مقوله و توصیه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان که تحصیل، تهذیب و ورزش است، تاکید کرد و خواستار اهمیت دادن و توجه جوانان به این توصیه مهم و ارزشی شد و خاطرنشان کرد: از جوانان و ورزشکاران می‌خواهم این سه عنصر خوب و اثرگذار را سرلوحه کار و تلاش در زندگی خود قرار دهند چراکه دستاوردها و توفیقات بزرگ علمی و اخلاقی در بدن سالم است که موجب می‌شود آینده خوب و درخشانی برای انسان رقم بخورد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین توسط فرماندار و دیگر مسئولان حکم قهرمانی مدال‌آوران داده و چند عکس یادگاری با آنان گرفته شد.

پوریا همایون، جواد رضانژاد، علی رضانژاد، حجت‌الله نظری، علی خلیفه، حامد قاسمی، ساسان امینی، علی حاجی زاده، علی شیری، محمدرسول همایون، میلاد فتوت منش و حسین امیری کاراته‌کارانی بودند که در این دوره از مسابقات جام آسیایی که به میزبانی کشور ایران در تهران برگزار شد شرکت داشتند و با همت بلند و عزم راسخ و حمایت مسئولان و مربیان دلسوز باعث شدند بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول