اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش کبیر به مصوبه شورای شهر گرگان:

30 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: 30 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است.

30 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر عصر امروز در واکنش به مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص عدم تیم‎داری شهرداری گرگان در سال آینده در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: متاسفانه بعد از 15 سال شورای اسلامی شهر گرگان امروز مصوب کرد که شهرداری در سال آینده تیم‎داری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اکثر اعضای شورای شهر گرگان به دلیل آنکه روسای هیئت‎های ورزشی هستند یا در هیئت‎های ورزشی نقش دارند خواستند با این مصوبه بودجه را به سمت هیئت‎ها بکشانند و خوشان از این موضوع بهره‌برداری کنند.

کبیر تاکید کرد: به هر حال با تمام مسائل در این بین تنها بسکتبال گرگان ضرر خواهد کرد.

30 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده با این مصوبه با تیم بسکتبال گرگان ادامه خواهید داد یا خیر گفت: چگونه با این شرایط می‎توان ادامه داد؟، 400 میلیون تومان برای تیم کمک در نظر گرفته‎اند و اگر اسپانسری نیاید و تیم را مدیریت نکند کار بسیار مشکل خواهد شد.

کبیر تاکید کرد: هنوز از فصلی که گذشت 30 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است و این در شرایطی است که بودجه تیم 780 میلیون تومان بوده و در انتهای فصل نیز لایحه 90 میلیون تومانی مصوب شد و در نهایت بودجه به 870 میلیون تومان رسید اما باز هم وضعیت تیم به این صورت است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: من تمام شرایط تیم را برای اعضا شرح دادم اما در نهایت شورا مصوب کرد که شهرداری گرگان تیم‎داری نکند.

کبیر در پایان ابراز داشت: زمانی که تیم به نام شهرداری گرگان بود و شهرداری گرگان مدیریت تیم را بر عهده داشت این امکان وجود داشت که در صورت بروز مشکل لایحه‎ای را به شورا ارائه کرد تا با تزریق پول از طرف شهرداری گرگان مشکل تیم حل شود اما در شرایط فعلی با توجه به اینکه شهرداری گرگان هیچ مسئولیتی در قبال این تیم ندارد کاری نمی‎توان انجام داد.

وضعیت بسکتبال گرگان در هاله‎ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بسکتبال یکی از ورزش‎های ریشه‎دار و با قدمت بالا در کشور است و سال‎های زیادی است که شهرداری گرگان به دلیل وجود طرفداران بسیار علاقه‎مند به بسکتبال این شهر و وجود پتانسیل‎های بسیار بالا در حوزه بازیکنان و مربیان نامدار مدیریت و حمایت از بسکتبال گرگان را بر عهده دارد و با نام تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‎های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‎های کشور حاضر می‎شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سال جاری و فصلی که گذشت با کسب نتایج بسیار ضعیف در نهایت برای ماندن در لیگ جنگید و پس از پیروزی در مقابل تیم بسکتبال افرا خلیج فارس حضورش در لیگ برتر برای فصل آینده مسجل شد.

کسب نتایج ضعیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصلی که گذشت و همچنین عدم کسب نتایج رضایت بخش در سال‎های گذشته، شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم و شهردار جدید گرگان را بر آن داشت تا برای فصل آینده مدیریت و مسئولیتی در قبال این تیم نداشته باشند و امروز مصوب کردند که شهرداری گرگان هیچ‎گونه تیم‎داری را برای فصل آینده انجام نخواهد داد.

در مقابل، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان که در حال حاضر با کسب نتایج بسیار عالی در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور قرار دارد و این احتمال بسیار بالا وجود دارد که جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور را کسب کند و باید دید که در صورت حضور دو تیم بسکتبال از گرگان در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‎های کشور تکلیف این دو تیم به چه شکلی خواهد شد.

این انتظار در حالی صورت می‎گیرد که مسائل گوناگونی در خصوص تغییر مدیریتی در تیم سولن بهشت هیرکان نیز به گوش می‎رسد.

انتهای پیام/83004/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول