اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

مجازات رانندگان خاطی در ایام نوروز/ برخورد قاطعانه با توزیع‌کنندگان مواد محترقه

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با افرادی که باعث اذیت و آزار مردم می‌شوند مانند موتورسواران و رانندگان خاطی برخورد سختی خواهیم داشت و این افراد تا پایان نوروز میهمان ما خواهند بود.

مجازات رانندگان خاطی در ایام نوروز/ برخورد قاطعانه با توزیع‌کنندگان مواد محترقه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم عصر امروز در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به چهارشنبه پایانی سال عنوان کرد: براساس برنامه‌هایی که همه ساله در خصوص این روز انجام می‌شود و با توجه به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی‌های انجام گرفته، خود خانواده‌ها حافظ امنیت جان خود و فرزندانشان هستند.

وی تأکید کرد: پلیس نمی‌خواهد مردم انتخاب نادرستی داشته و در چهارشنبه آخر سال صدماتی جبران‌ناپذیر برایشان پیش بیاید.

امیری‌مقدم با اشاره به برخورد قاطعانه با توزیع‌کنندگان مواد محترقه در خراسان رضوی افزود: از ابتدا با آنها برخورد کرده‌ایم و با توجه به کشفیات انجام شده، مواد محترقه محدودی توزیع شده است.

وی بیان داشت: پلیس برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در چهارشنبه پایانی سال، با اطلاع‌رسانی از طریق آموزش در مراکز آموزشی و محلات تلاش خود را کرده‌ است.

امیری‌مقدم عنوان کرد: ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما آنها هم از خط قرمزها و ناهنجاری‌ها فاصله بگیرند.

وی همچنین به مجازات افراد خاطی در ایام نوروز اشاره کرده و افزود: با افرادی که باعث اذیت و آزار مردم می‌شوند مانند موتورسواران و رانندگان خاطی برخورد سختی خواهیم داشت و این افراد تا پایان نوروز میهمان ما خواهند بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به رزمایش طرح «شد آمدی نوروز 93» اشاره کرده و ابراز داشت: این طرح با مشارکت سازمان‌های راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و شرکت‌های امداد خودروی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

امیری‌مقدم افزود: از امروز ١٢٠ اکیپ پلیس راه، ٣٠ اکیپ نیروی انتظامی و١5٠ اکیپ از سایر ارگان‌ها و در مجموع 300 اکیپ در محل‌های تعیین شده در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول