اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان صومعه‌سرا:

سارقان زندانی صومعه‌سرا به مرخصی نوروزی نمی‌‌روند

دادستان صومعه‌سرا گفت: مرخصی به سارقان و مجرمان زندان صومعه‌سرا برای جلوگیری از وقوع جرم و سرقت در ایام تعطیلات نوروز تعلق نمی‌گیرد.

سارقان زندانی صومعه‌سرا به مرخصی نوروزی نمی‌‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس در صومعه‌سرا، عباس اختری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، پایه و اساس کار تمام مدیران اجرایی را در گرو سلامت اداری، نظم کاری و اجرای درست وظایف محوله دانست.

وی تصریح کرد: وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی براساس قانون مشخص شده و رعایت آن در چارچوب قوانین الزامی است.

دادستان صومعه‌سرا دوری از سلایق اجرایی امور در راستای رعایت قوانین را امری مهم برشمرد و افزود: سلیقه‌ای عمل کردن در وظایف نوعی شبهه در جامعه ایجاد می‌کند.

وی متذکر شد: مدیران صومعه‌سرا از مشاهده جرایم متعدد به راحتی عبور نکنند و آن را به سرعت گزارش دهند.

*سارقان زندانی صومعه‌سرا در ایام نوروز مرخصی نمی‌گیرند

اختری با اشاره به تعطیلات نوروزی و چادرزنی مسافران در حاشیه پارک‌ها و خیابان‌ها گفت: مسافران نوروزی از چادر زنی در نقاط جرم خیز صومعه‌سرا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تمام مناطق چادرزده مسافران نوروزی با همکاری مأموران انتظامی صومعه‌سرا در راستای جلوگیری از سرقت و وقوع جرم حفاظت می‌شود اما رعایت قوانین امنیتی از سوی خود مسافران نیز اقدام مؤثر است.

دادستان صومعه‌سرا گفت: به هیچ‌کدام از سارقان و مجرمان داخل در زندان صومعه‌سرا در ایام تعطیلات نوروزی مرخصی تعلق نمی‌گیرد و این اقدام از دو هفته قبل تاکنون در صومعه‌سرا اعمال شده است.

اختری با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی بسیار مهم است، تاکید کرد: مردم با رعایت حقوق شهروندی به مسافران بدحجاب تذکر زبانی دهند.

وی به نظارت از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی در صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: ناظران مراقب باشند تا اقدام غیربهداشتی در هیچ صنفی مشاهده نشود.

این مسئول جمع‌آوری سد معبرها، دفع زباله‌ها و جلوگیری از انباشت آن در حاشیه شهر و روستاها را از دیگر نکات مورد توجه عنوان کرد.

وی با تاکید بر همکاری سریع و به‌موقع دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا با دادگستری برای برطرف شدن مشکلات این شهر، یادآور شد: مدیران مکاتبه و رایزنی‌های دادگستری صومعه‌سرا با آنها را به‌موقع پاسخ دهند.

*50 درصد از پرونده‌های دادگستری صومعه‌سرا مربوط به حوزه کشاورزی است

اختری آغاز فصل کشاورزی و مشکلات آن حوزه مانند مزاحمت‌های ملکی، انهار، طرح تجهیز اراضی کشاورزی و ... را یکی از مباحث مهم و مطرح صومعه‌سرا اعلام کرد.

وی بالغ بر 50 درصد از پرونده‌های مورد بررسی در دادگستری صومعه‌سرا را مربوط به حوزه کشاورزی دانست و یادآور شد: افراد برای برداشت شن از رودخانه‌های صومعه‌سرا تنها با مجوز قانونی و هماهنگی‌های قبلی مجاز به انجام این کار هستند در غیر این صورت با عاملان آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/84003/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول