اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه قزوین اعلام کرد

کاهش 50 درصدی آمار تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: میزان تلفات جاده‌ای استان در سال جاری در مقایسه با سال 85، 50 درصد کاهش یافته است.

کاهش 50 درصدی آمار تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمظفر حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به‌کار طرح نوروزی پلیس راه قزوین اظهار کرد: هرساله با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای هموطنان شاهد افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم.

وی افزود: استان قزوین در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور قرار گرفته و این امر موجب تردد تعداد زیادی از مسافران نوروزی شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: بسیاری از مسافران نوروزی حتی اگر قصد سفر به استان قزوین را نیز نداشته باشند، به دلیل موقعیت استراتژیک استان قزوین به ناچار باید از محورهای مواصلاتی این استان عبور کنند.

حسینی تصریح کرد: تجربیات سال‌های گذشته نشان می‌دهد که روزانه 400 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین تردد می‌کنند.

وی گفت: بنابراین برای ساماندهی و کنترل تردد این تعداد خودرو باید تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود تا هموطنان سفر خوبی داشته و از مسافرت لذت ببرند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در این ایام برای تسریع در عبور و مرور و همچنین جلوگیری از سنگین شدن حجم ترافیک، پلیس ‌راه از تمام توان خود و دستگاه‌های مرتبط و شرکت‌کننده در این طرح بهره‌مند می‌شود.

حسینی با اشاره به آمار تصادفات در سال‌های اخیر در محورهای مواصلاتی استان قزوین ابراز کرد: آمار تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این استان در هفت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته که نتیجه نظارت و کنترل تردد خودروها با استفاده از طرح‌های ویژه نوروز پلیس راهور است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 85 بالغ بر 673 نفر در محورهای ارتباطی استان قزوین جان خود را از دست دادند که این میزان امسال به 290 نفر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: بر اساس این آمار میزان تلفات جاده‌ای این استان در سال جاری در مقایسه با سال 85، 50 درصد کاهش یافته است که این موضوع مرهون تلاش تمام عوامل پلیس‌راه و دستگاه‌های مرتبط با این مهم بوده است.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول