اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

هندیجانی‌ها 230 خشت طلا به بازسازی حرم امام علی (ع) اهدا کردند

امام جمعه هندیجان گفت: سهمیه هندیجان در بازسازی حرم حضرت علی (ع) 102 خشت طلا بود که مردم ولایتمدار این شهرستان آن را به 230 خشت طلا رساندند.

هندیجانی‌ها  230 خشت طلا به بازسازی حرم امام علی (ع) اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور عصر امروز در همایش حامیان علوی اظهار کرد: انسان باید در راه خدا انفاق کند و مال خود را که از این طریق حلال بدست می‌آورد در کار خیر بکار بگیرد و در امور معنوی و خیرات از دیگران سبقت گیرد.

وی ادامه داد: صدقه در راه خدا باید در زمان حیات انسان باشد نه بعد از مرگ، لذا به زیورآلات دنیوی اعتماد نکنیم وکاری نکنیم که بعد از مرگ نتوانیم خیرات بدهیم.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: سهمیه هندیجان در بازسازی حرم حضرت علی (ع) 102 خشت طلا بود که مردم ولایتمدار هندیجان آنرا به 230 خشت طلا رساندند و بانوان این شهرستان نیز تاکنون 60 گرم طلا را به حرم حضرت علی (ع) اهدا کردند.

وی افزود: در مشارکت‌های مردمی در کمک به بازسازی حرمین عتبات عالیات، شهرستان هندیجان سال گذشته مقام چهارم را کسب کرد و امیدواریم که با همت مردم ولایتمدار این شهرستان امسال مقام اول را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان؛ در این همایش که جمعی از مسئولان و بیش از 150 خیر و مردم شهرستان حضور داشتند، در پایان حجت‌الاسلام طا‌ها توکلی مشاور ارشد ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان پیرامون مراحل بازسازی عتبات عالیات توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/72012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول