اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک مشهد خبر داد

کاهش 3.3 برابری نصب المان شهری در منطقه یک مشهد

شهردار منطقه یک مشهد گفت: در نوروز 92 در منطقه یک شهرداری مشهد 40 المان نوروی نصب شد و امسال با کاهشی محسوس تنها 12 المان در این منطقه نصب خواهد شد.30

کاهش 3.3 برابری نصب المان شهری در منطقه یک مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ساسان نورین مقدم ظهر امروز در نشستی خبری که در منطقه یک مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  جمعیت ثابت منطقه یک 160 هزار نفر است اما با توجه به اینکه مرکز اداری و درمانی شهر مشهد در این منطقه وجود دارد جمعیت متغیر بالایی دارد.

وی در خصوص فضای سبز منطقه یک بیان داشت: سرانه فضای سبز شهر مشهد 12 متر مربع بوده اما متاسفانه سرانه فضای سبز منطقه یک تنها 3.3 متر مربع است و با توجه به اینکه این منطقه یکی از آلوده‌ترین مناطق شهر مشهد است باید سرانه سبز آن افزایش یابد.

مقدم تصریح کرد: ما در این منطقه در خصوص حمل‌ونقل عمومی و معابر کمتر مشکل داریم و 13 ایستگاه قطار شهری مشهد در منطقه یک واقع شده و همچنین بخشی از خط 3 قطار شهری نیز از این منطقه می‌گذرد.

وی در خصوص تحقق بودجه 92 منطقه یک نیز گفت: 70 درصد بودجه درآمدی در منطقه یک جذب شده که امیدواریم تا پایان سال به 80 درصد برسد.

شهردار منطقه یک مشهد درباره احداث پارکینگ نیز اظهار داشت:  برای احداث پارکینگ در این منطقه با مشاور برای نیازسنجی صحبت شده و در سال آینده با خرید زمین شاهد ساخت پارکینگ در خیابان‌های احمدآباد و سجاد خواهیم بود.

وی در ارتباط با المان‌های نوروزی نیز ابراز داشت: در محدوده منطقه یک مشهد 12 المان نصب خواهد شد و این در حالی است که در سال گذشته 40 المان در سطح منطقه نصب شده بود و همچنین در نوروز امسال بیش از یک میلیون گل در این منطقه کاشته می‌شود که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

مقدم در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص میزان و هزینه آسفالت منطقه یک گفت: 16 هزار و 110 متر از منطقه لکه‌گیری آسفالت شده و هزینه آن نیز یک میلیارد و 280 میلیون تومان شده است.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول