اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران:

پاکسازی محلات پرخطر در مازندران با قوت انجام می‌شود

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پاکسازی محلات پرخطر مازندران از برنامه‌هایی است که با قوت انجام می‌شود.

پاکسازی محلات پرخطر در مازندران با قوت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، روح‌الامین قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی نکا بیان داشت: نیروی انتظامی دژ محکم برای امنیت مردم است و باید مردم با اطمینان و اعتماد به این پایگاه محکم برای کاهش ناهنجاری‌های مختلف تلاش کنند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در چارچوب قانون، امنیت و آسایش عمومی افراد جامعه را به بالاترین سطح ممکن ارتقا می‌دهد و در این ‌ارتباط‌ آحاد جامعه باید همگام و در راستای برنامه‌ها حرکت و از ناهنجاری‌ها جلوگیری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: چهارشنبه آخر سال نیز از جمله دغدغه‌های مردم است که باید با فرهنگ‌سازی مناسب توسط آحاد مردم در جامعه شاهد چهارشنبه‌‌سوری بدون دغدغه باشیم.

قاسمی با اشاره به پاکسازی محله عباس‌آباد نکا بیان داشت: اتفاق بسیار خوب و زیبایی در عباس‌آباد نکا به وقوع پیوست که شاید در گذشته هر نوع ناهنجاری در این محله وجود داشت اما اکنون با تدبیر مناسب نیروی انتظامی ناهنجاری و بزهکاری از این محله رخت بربسته است.

وی گفت: پاکسازی محلات آلوده از برنامه‌هایی است که با قوت انجام می‌شود که در این ‌ارتباط‌ شهرک جانبازان و نوبنیاد مازندران پاکسازی شد و شب گذشته نیز پاکسازی ترک محله ساری با قوت انجام شد.

قاسمی افزود: ناامن‌سازی محیط برای خرده فروشان، دلالان، مصرف‌کنندگان، رابطان و تمام کسانی که به نحوی در پشت پرده شوم اعتیاد قرار گرفتند از جمله اهداف طرح پاکسازی در مناطق آلوده است.

وی از فرمانده انتظامی و سایر پرسنل خواست با همکاری و هماهنگی نزدیک با فرمانداری و دستگاه‌ها در برگزاری امنیت همه‌جانبه در شهرستان تلاش کنند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی نکا نیز در سخنانی گفت: نیروی انتظامی موظف به برقراری امنیت و آسایش شهروندان است و لذا با استفاده از تمام توان و نیروی خود در این ‌ارتباط‌ وارد عمل می‌شود.

حسن فلاح افزود: تعامل با همه دستگاه‌های اداری، اجرایی و دادگستری و همه مسئولان در برقراری امنیت و کاهش ناهنجاری‌ها از برنامه‌های در دست اقدام ما است تا با همکاری و تعامل همه جانبه در ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول