اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

دادستان بجنورد مصوبات شورای تامین را با کم‌ترین مشکل اجرا کند

استاندار خراسان شمالی با تبریک انتصاب دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: امیدواریم دادستان به عنوان عضو شورای تأمین استان مصوبات این شورا را با کم‌ترین مشکل اجرا کند.

دادستان بجنورد مصوبات شورای تامین را با کم‌ترین مشکل اجرا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدعلی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی، با قدردانی از خدمات دادستان عمومی و انقلاب سابق مرکز استان اظهار کرد: وی از اعضای فعال و موثر شورای تأمین استان بوده و در این حوزه کارهای خوبی را انجام داده‌اند.

وی با تبریک انتصاب سیدی به عنوان قائم‌مقام دادگستری کل خراسان شمالی، افزود: ایشان در مسئولیت جدید نیز منشاء خدمات برای استان خواهند بود و دستگاه قضایی از آن بهره‌ می‌برد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: باید دستگاه‌های اجرایی و دادستانی با همکاری یکدیگر فرصت‌ها را در راستای رفع مشکلات مردم و استان غنیمت بشمارند.

پرویزی افزایش شمار پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: البته این به دستگاه قضایی بر نمی‌گردد بلکه مقصر ساختارهای اجتماعی و نوع فرهنگ حاکم بر جامعه و همچنین کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها باعث این موضوع شده است.

وی با طرح این سوال که چرا قبح رفتن به دادگستری و زندان شکسته شده است، اضافه کرد: همه بایستی تلاش کنیم تا ارزش‌های اسلامی در جامعه گسترش یابد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب بجنورد هم با اشاره به فعالیت هشت ساله خود اظهار کرد: اقدامات مختلفی در حوزه تأمین امنیت و همچنین پیشبرد طرح‌های زیربنایی در استان از جمله طرح توسعه فرودگاه، کنارگذر شمالی و غیره انجام شد.

سید میرعلم سیدی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، گفت: طی مدت مسئولیت به عنوان دادستان تلاش کردیم تا در مسیر عدالت و احقاق حق مظلومان حرکت کنیم و هیچ‌گونه آرامش و آسایشی در این مدت نداشتیم.

وی همچنین با تبریک انتصاب محمدیاران به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب بجنورد از وی به عنوان نیروی مخلص و تازه نفس یاد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد هم در این آیین با قدردانی از حسن اعتماد رئیس قوه قضائیه و دادگستری خراسان شمالی برای انتخاب این مسئولیت، اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط ، دادگستری را در حوزه پیشگیری از جرائم و پیشبرد اهداف دستگاه قضایی یاری رسانند.

مسلم محمدیاران همچنین با اشاره به اقدامات بسیار خوب دادستانی مرکز خراسان شمالی در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: به طور حتم از تجربیات ارزنده دادستان سابق عمومی و انقلاب بجنورد برای پیشبرد امور بهره گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول