اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان عنوان کرد

افزایش 15 درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان‌

رئیس پلیس راه کردستان از رشد 15 درصد تلفات تصادفات جاده‌ای در 11 ماهه امسال در این استان خبر داد.

افزایش 15 درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری بعد از ظهر امروز در رزمایش طرح نوروزی پلیس راه در سنندج اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته طرح نوروزی همزمان با سراسر کشور از امروز در این استان آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 650 نفر از عوامل پلیس راه در قالب 105 اکیپ در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، از ظرفیت چهار ایستگاه ثابت و 7 پاسگاه پلیس نیز در راستای ارائه خدمات در این طرح استفاده خواهد شد.

رئیس پلیس راه کردستان بیان کرد: با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای هرچه مطلوب این طرح در سطح استان صورت گرفته است.

به گفته نادری، برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم استان و مسافرانی که در ایام تعطیلات کردستان را برای سفر کردن انتخاب می‌کنند با بخش خصوصی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما افزایش آمار ورود مسافران نوروزی در تعطیلات پیشرو است، بیان کرد: با توجه به موکول شدن طرح افزایش نرخ بنزین به بعد از تعطیلات قطعا" آمار مسافران بالا خواهد بود.

رئیس پلیس راه کردستان تصریح کرد: بدون شک انجام این تمهیدات و هماهنگی‌ها تنها در صورت همکاری خود مردم می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

نادری در ادامه از اعمال محدودیت ترافیکی طی دو مرحله در استان خبر داد و بیان کرد: از 27 تا اول فروردین و از 12 تا 15 فروردین در دو مرحله محدودیت ترافیکی برای تردد کامیون‌ها در سه محور سنندج-مریوان، سنندج- سقز و بانه – سقز و بلعکس اعمال می‌شود.

وی در ادامه به آمار تصادفات استان در 11 ماهه امسال پرداخت و گفت: از لحاظ آمار تصادفات فوتی 15 درصد و در زمینه تصادفات جرحی در این مدت زمان 5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه کردستان از رشد 10 درصدی توقیف خودروهای دارای نمره منفی در استان در 11 ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: 5 هزار و 629 خودرو داری نمره منفی و 4 هزار و 261 موتورسیکلت توقیف شده است.

به گفته نادری، در زمینه توقیف خودروها نیز نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/79002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول