اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کردستان خبر داد

فعالیت 150 اکیپ در طرح نوروزی کردستان

جانشین فرمانده انتظامی کردستان از فعالیت 150 اکیپ گشت ویژه پلیس راه در طرح نوروزی امسال در این استان خبر داد.

فعالیت 150 اکیپ در طرح نوروزی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر اژنگ بعد از ظهر امروز در رزمایش آغاز طرح نوروزی استان در سنندج اظهار کرد: در کنار فعالیت این تعداد اکیپ، از ظرفیت پاسگاه‌ها نیز در طرح نوروزی امسال بهره‌گیری می‌شود.

به گفته وی، این طرح همزمان با سراسر کشور از امروز در استان آغاز شده و امیدواریم با تلاش و تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌های مرتبط در این طرح وجود دارد شاهد کمترین مشکل در سطح جاده‌های استان در زمینه خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر نیروی انسانی نیز در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داریم که این مهم می‌تواند در خدمات‌رسانی به مردم استان و مسافران تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گفته جانشین نیروی انتظامی کردستان، تامین امنیت و آسایش و آرامش روانی مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پلیس نوروزی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات و پژوهش‌های به عمل آماده سه عامل مهم در وقوع تصادفات دخیل است، بیان کرد: عامل‌های انسانی، وسیله نقلیه و جاده در وقوع هر تصادفی تاثیرگذار هستند.

به گفته وی، بر اساس همین مطالعات و تحقیقات انجام شده عامل انسانی به عنوان تنها عامل هوشمند نقش مهمی در کاهش وقوع تصادفات دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر عامل انسانی در سطح جاده‌ها دقت و صبر بیشتری داشته باشد قطعا بیشتر تصادفاتی که منجر به تلفات جانی و مالی می‌شود در سطح جاده‌ها به وقوع نمی‌پیوندد.

وی با بیان اینکه پلیس هیچگاه راضی به جریمه‌کردن نیست، افزود: قصد تعقیب و گریز و کمین را هم نداریم،چرا که تنها هدف و خواسته پلیس تلاش در راستای حفظ و ارتقای امنیت روانی و انظباطی در جامعه است.

وی به اجرای طرح پلیس زمستانه و تلاش تمام دستگاه‌ها در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: از تمام دستگاه‌ها و کسانی که در طرح زمستانه دخیل و تلاش کردند سپاسگزاری و نقدیر می‌کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به وحدت و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در سطح استان وجود دارد طرح نوروزی امسال نیز با موفقیت اجرا شود.

انتهای پیام/79002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول