اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حضوری در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌ها نخواهم داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی پروژه‌های کلنگ‌ زده شده گفت: از این پس در هیچ‌یک از مراسم کلنگ‌ز‌نی حضور نخواهم داشت مگر اینکه شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشم.

حضوری در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌ها نخواهم داشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در آغاز عملیات اجرایی احداث سالن همایش‌های بین‌المللی تبریز و چند پروژه مهم در منطقه 9 ضمن قدردانی از تلاش شهرداری، شورای شهر و مسئولان شهری در توسعه و آبادانی شهر تبریز اظهار کرد: عمران و آبادانی به عنوان یکی از رموز خلقت بشر و نعمت‌ الهی در قرآن کریم عنوان شده و از دستورات آسمانی ما مسلمانان به شمار می‌آید.

وی آغاز پروژه‌های بزرگ را در این منطقه از شهر نویدبخش رشد و شکوفایی شهر دانست و افزود: انجام پروژه‌های بزرگ در این منطقه چه در حوزه مسکن و چه در مسجدسازی همچنین سالن همایش‌های بین‌المللی تبریک گفتنی است و اقدامات مسئولان شهر جای تقدیر دارد.

امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود با اشاره به موضوع مسکن در کشور اظهار کرد: مسئله مسکن به عنوان معضلی که عموم مردم با آن درگیرند باید با توجه بیشتر دنبال شود.

وی گفت: هرچند در این سال‌ها از بدو پیروزی انقلاب تاسیس بنیاد مسکن و دیگر اقدامات مورد توجه بوده اما لزوم رسیدگی به این موضوع مهم و اساسی است چرا که کمبود زمین و از طرفی افزایش جمعیت معضل آن را دوچندان می‌کند.

آیت‌الله مجتهدشبستری ساخت یک‌هزار و 500 واحد مسکونی توسط شهرداری تبریز در منطقه 9 را مهم دانست و افزود: محکم‌سازی و انبوه‌سازی دو راهکار معضل مسکن هستند که ضمن جلوگیری از تخریب بافت‌های فرسوده و افزایش عمر ساختمان‌ها می‌توان با انبوه‌سازی در فضای کم جمعیت زیادی را صاحب مسکن کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از دو سال پیش پیگیر ساخت مسجد آبی در این منطقه بوده است، تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه شاهد اقدامات اجرایی این پروژه نبوده‌ایم.

امام جمعه تبریز افزود: به همین دلیل از این پس در هیچ‌یک از مراسم کلنگ‌‌زنی حضور نخواهم داشت مگر اینکه شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشم و امروز این کار با اقدام شهردار تبریز تحقق یافته است.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول