اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ بم عنوان کرد

آمادگی تیم‌های گشت انتظامی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: تیم‌های گشت انتظامی در ایام نوروز با حضور فعال خود برای برخورد با موارد سلب آسایش شهروندان آمادگی کامل دارند.

آمادگی تیم‌های گشت انتظامی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هادی ثمره بعد از ظهر امروز در نشستی با رؤسای کلانتری و مدیران طرح‌ها و تدابیر پلیس بم اظهار داشت: شهرستان بم از منظر تاریخی تمدنی و به عنوان یکی از قطب‌های مهم استان در زمینه فرهنگی و گردشگری توسعه خوبی یافته است و طی سال و به ویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران بی‌شماری از اکثر نقاط استان و کشور است.

وی اذعان کرد: مجموعه‌های تفریحی و واحدهای صنعتی ارگ جدید از جمله صنایع فعال خودرو‌سازی در رونق و شکوفایی این خطه جنوبی استان خوش درخشیده‌اند و این خطه کویری با تلاش مسئولان همچون نگینی در مناطق جنوب و شرق استان مطرح شده است.

ثمره در تشریح وضعیت امنیت شهرستان تصریح کرد: طی سال 92 با تلاش تمام واحدهای انتظامی و تدابیر انجام گرفته‌ در حوزه جرائم خشن مورد قابل توجهی رخ نداده است و تنها وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم جشن منجر به قتل یک کودک خردسال تأثربرانگیز بود که امید است با همت اهالی و فرهنگ‌سازی شاهد چنین حوادثی نباشیم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور گسترده گردشگران نوروزی در‌ شهرستان بم اظهار داشت: پلیس در ایام پایانی سال با استقرار کانکس‌های انتظامی در ورودی شهرستان و اماکن تاریخی و تفریحی به استقبال مهمانان نوروزی می‌رود و در بحث نظم و امنیت ترافیک و همچنین راهنمایی مسافران انجام وظیفه می‌کند.

ثمره‌ همچنین با تشریح برخی معایب رسوم سنتی و آیین‌های خاص پایان سال از جمله چهارشنبه‌سوری خاطر نشان کرد: تیم‌های گشت در این ایام به صورت محسوس و نامحسوس حضور داشته و برای برخورد با موارد سلب آسایش شهروندان آمادگی کامل دارند.

وی با ابلاغ تدابیری به مدیران و مسئولان انتظامی از همیاری سازمان‌ها، ادارات و همچنین واحدهای امدادی و پشتیبانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی این ایام خبر داد و از شهروندان خواست با همکاری با پلیس و تکریم مسافران نوروزی، زمینه توسعه و رونق روزافزون شهرستان را فراهم سازند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول