اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران سال آینده اجرا می‌شود

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به تصویب رسیده و در سال 93 اجرا می‌شود.

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران سال آینده اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن انصاری ظهر امروز درآیین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: شهدا انتظارات زیادی از ما دارند و بر همه ما واجب است ضمن اجرای منویات رهبری در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از آموزه‌های شهدا و انتقال این آموزه‌ها به نسل جوان از مهم‌ترین اموری است که مسئولان باید به آن اهتمام داشته باشند.

انصاری اضافه کرد: یکی از نکات مهم این قانون براساس ماده 63 این قانون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شورای عالی به ریاست رییس جمهور و 18 نفر از مسئولان تشکیل می شود که دبیرخانه شورا نیز در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تدبیر دولت و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور این است که کسانی که از دیگر دستگاه‌ها که به صورت ماموریتی دردستگاهی حضور و مسئولیت دارند اگر عنصری در دستگاه میزبان وجود نداشته باشد که بتواند جایگزین او شود ماموریتش تمدید می‌شود ولی اگر شخصی در همان دستگاه بتواند کار او را انجام دهد مامور باید به دستگاه خود بازگردد.

انصاری اضافه کرد: برای ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز سه گزینه از خود اداره معرفی شدند که یکی انتخاب شد.

قائم مقام سازمان بنیاد شهید تصریح کرد: باید راه شهیدان که همان راه امام و ولایت است را خوب بشناسیم و آن را ترویج کنیم زیرا زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا باعث تداوم و استمرار نظام اسلامی می‌شود.

انصاری تصریح کرد: ظرفیتی که وی بیان کرد: یاد و خاطره شهدا درطول تاریخ زنده خواهد ماند ولی ما نیز باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: راه شهدا همان راه امام است زیرا آن‌ها به تبعیت از امام خود برای جهاد در راه خدا راهی جبهه‌ها شدند.

وی گفت: هم اکنون ایران جزیره ثبات خاورمیانه است و این امنیت یکی از رویش‌های خون شهیدان است.

انصاری یادآور شد: ماموریت اصلی و اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برهمین اساس قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به تصویب رسیده و در سال 93 اجرا می‌شود.

در پایان با قدردانی از زحمات محمد حاجی‌زاده، حجت‎‌الاسلام ابراهیم تشکری به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول