اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح دهکده حیات طبیعت در قزوین

امروز فاز نخست دهکده بزرگ حیات طبیعت در قزوین با حضور مسئولان استانی در بوستان ملی باراجین قزوین افتتاح شد.

افتتاح دهکده حیات طبیعت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز فاز نخست دهکده بزرگ حیات طبیعت در قزوین با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار قزوین، شهرداری قزوین، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، معاونان و مدیران شهرداری استان در بوستان ملی باراجین به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست دهکده بزرگ حیات طبیعت در مساحت هفت هکتار در بوستان ملی باراجین افتتاح شد که این دهکده در نوع خود در کشور بی‌نظیر و منحصر به‌فرد است.

در فاز نخست دهکده بزرگ حیات طبیعت قزوین حیوانات نشخوارکننده اهلی در قالب یک مزرعه، نشخوارکنندگان کوهی از جمله قوچ و میش، کل و بز، پرندگان آبزی و خشکی، پرندگان خشکی و زینتی و آبزیان وجود دارد که برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

پروژه یاد شده پارکی منحصر به‌فرد است که برای اجرای آن از نظر کارشناسان و متخصصان کشور در زمینه جانمایی، نگهداری حیوانات و پرندگان و مسائل فنی و زیبایی استفاده شده و در طراحی آن از آخرین پیشرفت‌های پارک‌های مشابه در جهان از جمله آفریقای جنوبی الگوبرداری شده است.

انتخاب حیوانات و حضور آنها در فاز نخست دهکده بزرگ حیات طبیعت مطابق با محیط طبیعی صورت گرفته است.

احداث خانه روستایی برای عکاسی شهروندان، مرکز دامپزشکی در دهکده طبیعت، آمفی تئاتر با طرح عصر حجر،آبشار سنگی با طراحی جذاب و دیدنی، گردآوری و انواع جانوران زنده در محیطی مشابه زیستگاه طبیعی از جمله اهداف ساخت دهکده بزرگ حیات طبیعت در بوستان ملی باراجین است.

انتهای پیام/77009/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول