اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای راه یافتن ورزش به درون خانواده‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه جایگاه ورزش کرمانشاه در سطح ملی مناسب نیست، گفت: برنامه‌ریزی ما برای راه یافتن ورزش به درون خانواده‌هاست.

برنامه‌ریزی برای راه یافتن ورزش به درون خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی جوهری بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما برای کشاندن ورزش به درون خانواده‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه وارد شدن ورزش به زندگی مردم را موجب نشاط و شادابی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: جمع‌آوری اطلاعات بخش ورزش استان همچون نیروی انسانی، پیشکسوتان، امکانات و... را با جدیت دنبال می‌کنیم.

جوهری جمع‌آوری این اطلاعات را موجب برنامه‌ریزی دقیق و مناسب عنوان کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش برای توجه به ورزش پایه منعقد شده و اقداماتی برای ورزش همگانی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش کرمانشاه در سطح ملی، مناسب نیست، به پروژه‌های نیازمند اعتبار و مشکلات مالی بخش ورزش و جوانان اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به پتانسیل‌ها و استعدادهای ورزش در استان کرمانشاه، بیان داشت: از مشکلات و عقب‌ماندگی حوزه ورزش اطلاع دارم و تمام تلاش خود را برای توانمند شدن این بخش به‌کار می‌گیرم.

گفتنی است، خبرنگاران رسانه‌های مختلف در این نشست به بیان مشکلات حوزه ورزش، مطالبات جوانان و توقعات از مدیرکل جدید حوزه ورزش و جوانان پرداختند.

انتهای پیام/2700/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول