اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی خبر داد

برگزاری مانور آمادگی اورژانس در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری مانور اعلام آمادگی اورژانس 115 استان در ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.

برگزاری مانور آمادگی اورژانس در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محسن رعنایی اظهار کرد: از آن جهت که در روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی، آمادگی تمامی سازمان‌های امدادی و نظارتی از قبیل اورژانس 115 و فوریت‌های پزشکی، شهرداری و  آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی، هلال احمر، تعزیرات حکومتی و... از اهمیت خاصی برخوردار است لذا مانور مشترک اعلام آمادگی آن‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این راستا مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه در کنار دیگر سازمان‌های امدادی برای اعلام آمادگی کامل برای امداد و کمک‌های درمانی به بیماران و مصدومین حوادث جاده‌ای و شهری، به برگزاری مانور طرح نوروزی اقدام کرد.

رعنایی تصریح کرد: از 26 اسفند لغایت 16 فروردین، 154 تکنسین فوریت‌های پزشکی در 30 پایگاه اورژانس، سه ایستگاه سلامت و یک اتوبوس آمبولانس در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول