اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیکر پدر شهید کاوه فردا در مشهد تشییع می‌شود

پیکر پدر شهید محمود کاوه فردا در مشهد تشییع می‌شود و در بهشت رضا (ع) آرام می‌گیرد.

پیکر پدر شهید کاوه فردا در مشهد تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، پیکر پدر سردار سپاه اسلام شهید محمود کاوه فردا پس از تشییع بر دوش امت حزب‌الله و ولایتمدار مشهد مقدس در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

در این اطلاعیه با دعوت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، امت خداجو و قدرشناس برای حضور در مراسم تشییع جنازه، آمده است: مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حاج محمد کاوه ساعت 9 صبح فردا از محل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج و در ادامه به سمت بهشت رضا (ع) قطعه (حاج میرزا جواد آقاتهرانی) برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همچنین مردم مومن و انقلابی شهرستان قاین نیز امروز به پاس قدردانی از رشادت‌های فرزند برومند این اسوه صبر و مقاومت و نیز خدمات ارزشمند عارف و مجاهد پاک‌باخته در مراسم تشییع جنازه و وداع با آن شرکت کردند و سپس پیکر زنده‌یاد حاج محمد کاوه برای خاکسپاری به مشهد انتقال یافت.

پدر شهید کاوه که از کسبه متعهد به شمار می‌رفت، در دوران ستمشاهی و اختناق، با علما و روحانیون مبارز از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهیدان هاشمی‌نژاد و کامیاب ارتباط داشت.

وی که برای تربیت فرزندش اهمیت زیادی قائل بود، شهید محمود کاوه را همراه خود به مجالس و محافل مذهبی و نماز جماعت می‌برد و از این راه او را با مکتب اهل بیت (ع) و تعالیم انسان‌ساز اسلام آشنا می‌کرد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول