اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبسی در پیام نوروزی:

گزینه‌های به اصطلاح روی میز آمریکا در مقابل عظمت مردم پشیزی نمی‌ارزد

آیت‌الله واعظ طبسی گفت: قدرت‌های استکباری و از جمله شیطان بزرگ دریافته‌اند که گزینه‌های به اصطلاح روی میز آنان در مقابل عظمت مردمی نستوه و انقلابی پشیزی نمی‌ارزد.

گزینه‌های به اصطلاح روی میز آمریکا در مقابل عظمت مردم پشیزی نمی‌ارزد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در پیام نوروزی آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان قدس رضوی آمده است: نسیم سال نو با عطر دل‌انگیز فاطمی در حالی به مشام می‌رسد که بیش از پیش اقتدار و عظمت اسلام و مسلمانان، باعث سرشکستگی و اضمحلال قدرت پوشالی سردمداران استکبار شده است.

به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران با رهبری امام راحل عظیم‌الشأن، خمینی کبیر و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و مجاهدت و استقامت ملت انقلابی ایران، امواج بیداری، ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان را فرا گرفته و قدرت‌های استکباری و از جمله شیطان بزرگ دریافته‌اند که گزینه‌های به اصطلاح روی میز آنان در مقابل عظمت مردمی نستوه و انقلابی پشیزی نمی‌ارزد و این ملت با اتکا به الطاف الهی ذره‌ای هراس به دل ندارد.

در ادامه این پیام آمده است: سکوت داعیه‌داران حقوق بشر نسبت به کشتار بی‌رحمانه‌ مسلمانان در آفریقای مرکزی، سوریه، عراق، افغانستان و دیگر بلاد اسلامی، جلوه‌ای از بداندیشی و دین‌ستیزی حزب شیطان است که به چیزی جز منافع خود و اربابان صهیونیستی‌شان نمی‌اندیشند.

در سالی که گذشت، با حضور پرشکوه و مشارکت مثال‌زدنی مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی رقم خورد و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، آغازی مبارک بر حماسه اقتصادی و پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌سرایی‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که نظام اسلامی به فضل الهی در این آزمون نیز سرفراز خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: دیار خراسان و شهر انقلابی مشهد به برکت مضجع منور رضوی همواره مفتخر است که در طلیعه سال نو از این مکان مقدس پیام انقلاب و ولایت از زبان ولی‌فقیه و امام جامعه اسلامی به جهان منتشر می‌شود و رهبر فرزانه و هوشمند با تعیین نقشه راه انقلاب و جهان اسلام از این پایگاه بلند شیعه، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب و امید آنان را به یأس مبدل کرده و به دل‌های دوستان قوت و گرما می‌بخشند.

ضمن سپاس به درگاه باری تعالی به شکرانه این نعمت عظیم و خیر مقدم به رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ از مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، به ‌‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و یکایک برادران و خواهران دینی و نیز عموم زائران بارگاه منور رضوی دعوت می‌کنیم روز جمعه اول فروردین‌ماه 1393، ساعت 9 صبح برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشوای عظیم‌الشأن امت اسلام در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شوند.

و به این ترتیب در جوار بارگاه ملکوتی ولی‌نعمت‌مان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول