اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد

برپایی آیین‌های ویژه نوروز در آستان 9 امامزاده بوشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: برنامه‌های عید نوروز در 9 امامزاده استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد که با برپایی خیمه‌های معرفت همراه است.

برپایی آیین‌های ویژه نوروز در آستان 9 امامزاده بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان ظهر امروز در نشستی خبری در بوشهر اظهار داشت: آیین‌های تحویل سال نو در 60 امامزاده در استان بوشهر برگزار خواهد شد و تلاوت زیارت آل یاسین و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در این امامزاده‌ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های عید نوروز در 9 امامزاده استان بوشهر به صورت ویژه برگزار خواهد شد که با برپایی خیمه‌های معرفت همراه است.

محمدیان ادامه داد: در خیمه‌های معرفت سه روحانی مستقر خواهند شد و کار آموزش تلاوت قرآن به کودکان، مشاوره امور مربوط به خانواده و پاسخ به سوالات شرعی را بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا در این ایام نسبت به سال گذشته، انتظار می‌رود در مقایسه با سال گذشته استقبال بیشتری از برنامه‌های نوروزی در امامزاده‌ها صورت گیرد و با همکاری هیئت امنای امامزاده‌ها خدماتی نظیر اسکان مهمانان برای زائران فراهم خواهد شد.

محمدیان ادامه داد: روزهای چهارم و پنجم اسفند سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام فاطمیه در امامزاده‌های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه در این سوگواره همایش رهروان یاس نبوی خواهد بود که برنامه‌های آن توسط خواهران زائر اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه مراسم شام غریبان نیز در امامزاده‌های استان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در سال‌جاری 80 درصد برنامه‌های اجرا شده موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول