اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

گرگان نیازمند طراحی مدل توسعه‎ای است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه باید تغییرات اساسی در زیرساخت‌های شهری ایجاد شود، گفت: گرگان نیازمند طراحی مدل توسعه‎ای است.

گرگان نیازمند طراحی مدل توسعه‎ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین ظهر امروز در آئینی که به منظور تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران همانند همکار در مباحث مختلف شهری در کنار ما بودند و به واقع یکی از ارکان نقش آفرین در توسعه شهری محسوب می‎شوند.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها نقش اصلی انعکاس اخبار و اطلاعات را در شهر دارند، تصریح کرد: خیلی از مباحثی که اکنون از کانال شورا و شهرداری پیگیری می‎شود به واسطه جهت‎دهی خبرنگاران بوده است که موضوعات مختلف را حساس کرده و نسبت به پیگیری آن مبادرت می‎کردند تا شاهد رشد و توسعه گرگان باشیم.

گرزین با بیان اینکه شهر گرگان ظرفیت‎های بسیار خوبی دارد، افزود: از نظر دینی و مذهبی گرگان به عنوان دارالمومنین محسوب می‎شود و از لحاظ نیروی انسانی و فرهنگی نیز یکی از نقاط شناخته شده کشور است.

گرگان باید دچار تغییر و تحول شود

رئیس شورای شهر گرگان مسائل توریستی را از دیگر مزیت‎های شهر برشمرد و بیان داشت: ظرفیت‎های بسیار خوبی در صنعت گرگان وجود دارد.

گرزین با بیان اینکه مردم گرگان بسیار خونگرم و مهمان‎نواز هستند، گفت: با داشتن چنین ظرفیت‎هایی باید همدلی و همکاری رفیق راه شود تا آنچه شایسته شهروندان است را محقق کنیم.

وی ادامه داد: عزم سه دوره شورا برای رشد و توسعه گرگان وجود داشت اما شورای چهارم با دید متفاوتی به این قضیه نگاه کرد لذا اگر قرار است شهر را به عنوان موجود زنده دچار تغییر و تحول کنیم باید از ناحیه شهروندان و مسئولان در تحقق این مهم پیگیری شود.

خدمت صادقانه، امانتداری و سلامت اداری پیام مردم در 24 خرداد بوده است

رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به بودجه 93 شهرداری گرگان بیان داشت: ارتقاء و بهبود همه جانبه مباحث شهری در بودجه شهرداری دیده شده است که باید تلاش کنیم رشد و توسعه متوازن را در گرگان ایجاد کنیم.

گرزین با بیان اینکه سال 92 سال بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری بوده است، افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری سال 92 را به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند پیام مردم در 24 خرداد برای مسئولان مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه، امانتداری و سلامت اداری پیام مردم در 24 خرداد بوده است، بیان داشت: حضور فعال مردم در انتخابات نشان داد که مردم از خدمت و تغییرات حمایت می‎کنند.

انتهای پیام/83001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول