اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خوسف:

احتمال قطعی آب شرب شهر خوسف وجود دارد

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خوسف گفت: برق چاه‌های تامین آب شرب خوسف دچار اشکال شده و در صورت تداوم مشکل برق چاه‌ها احتمال تخلیه مخزن و قطعی آب شهر وجود دارد.

احتمال قطعی آب شرب شهر خوسف وجود دارد

مهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوسف اظهار داشت: در پی وقوع سیلاب‌های شدید، به تاسیسات آبرسانی شهری شامل خط انتقال آب از دشت محمدیه به مخزن و دیوار ساحلی اجرا شده در پایین دست خط لوله انتقال آب از مخزن به شهر خوسف خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: در دو نقطه خطوط انتقال آب دچار شکستگی و تخریب شده و در چندین نقطه دیگر از جمله محل عبور عرضی خطوط از بستر رودخانه‌ها احتمال تخریب وجود دارد.

احتمال قطعی آب شهر خوسف وجود دارد

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خوسف گفت: خطوط تامین برق چاه‌های آب شرب در دشت خرمک دچار مشکل شده و تعمیرات توسط اداره برق شهرستان خوسف از همان ساعات اولیه صبح در حال انجام است.

افضلی بیان کرد: متاسفانه تاکنون برق چاه‌ها وصل نشده و در صورت تداوم مشکل برق چاه‌ها احتمال تخلیه مخزن و قطعی آب شهر وجود دارد.

وی همچنین از تمامی شهروندان خواست تا با توجه به مشکلات موجود نهایت صرفه‌جویی را در مصرف آب داشته باشند.

مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار جهت رفع خسارت وارد شده از سیل

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خوسف پیشگیری از تخریب کامل خط خروجی مخزن و جلوگیری از قطعی آب، هماهنگی و اعزام تیم مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان به محل و بازدید و بازرسی از تمامی نقاط خسارت دیده و برآورد خسارت، اعزام اکیپ و انجام هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی در ارتباط رفع اضطراری نقاط آسیب دیده را از جمله اقدامات انجام شده اداره آب و فاضلاب شهری خوسف برشمرد.

افضلی اذعان داشت: با توجه به برآوردهای اولیه صورت گرفته مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار برای رفع خسارت وارده و مقاوم‌سازی مسیر لوله‌های انتقال آب در محل بستر رودخانه‌ها نیاز است.

انتهای پیام/69020/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول