اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان عنوان کرد

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه کسب و کار

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه کسب و کار اقدام خوبی است تا تجربیات مفید و ارزشمند خود را با یکدیگر شریک شویم.

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه کسب و کار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اکرم منتظر‌الظهور ظهر امروز در همایش توسعه کسب و کار در حوزه بانوان که در کانون زنان بازرگان و کارآفرین برتر در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انسان محور توسعه است و تفاوتی در اینکه در کجا و در چه مرحله‌ای از تاریخ به دنیا آمده باشد، وجود ندارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: برای وارد شدن به فضای کسب و کار باید به ایجاد تغییرات در خود توجه کنیم تا از افسردگی دور باشیم.

منتظرالظهور گفت: یکی از شتاب‌زدگی‌ها و آسیب‌های اجتماعی زنان توجه نکردن زنان به تفاوت‌های جنسیتی خلقتی و سلامتی خود بوده که نتیجه آن مشکلاتی اعم از افسردگی و تجربه‌های دردناک است.

مدیر شرکت پویا پژوهش بصیرت تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات اساسی زنان ایرانی پس از 35 سالگی اضافه وزن است؛ زیرا فقدان توجه به رژیم غذایی یک زن به خاطر تفاوت خلقت آن با یک مرد به وفور در ایران مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه کسب و کار اقدام خوبی است تا تجربیات مفید و ارزشمند خود را با یکدیگر شریک شویم.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: هر جامعه‌ای در راستای رسیدن به توسعه نیازمند انسان‌هایی سالم است چراکه در جوامع توسعه یافته اقدام به برگزاری آموزش‌های پایدار خودشناسی و مهارت یادگیری تمامی نیازهای انسانی مانند ارتباط سالم، مهارت کار کردن در گروه و ... می‌کنند.

منتظرالظهور خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم دوره‌های آموزشی مهارتی را ایجاد کرده تا انسان‌هایی سالم داشته باشیم زیرا زمانی زندگی ارزشمند خواهد بود که به انسانی سالم مبدل شویم.

وی با اشاره به اینکه عدالت یعنی برابری امکانات میان انسان‌ها با توجه به ظرفیت‌های متفاوت میان آنها، افزود: باید آموزش‌های مستمر، پیگیر و هدفمند در این راستا داشته باشیم و از شتابزدگی اجتناب کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه دست‌ساز‌های چینی در کشور و بازار بسیار وجود دارد، اظهار کرد: می‌توانیم با آموزش به افراد در زمینه تولید نیازهای کشور این بازار را به خود اختصاص دهیم.

وی گفت: باید در راستای هم‌اندیشی، بهره‌گیری از تجارب جهت رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و بهبود فضای کسب و کار برای ایجاد توسعه فرهنگ اشتغال و کارآفرینی در میان بانوان اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/2202/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول