اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی یک‌روزه صورت گرفت

کشف 593 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در کاشمر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر از کشف و جمع‌آوری 593 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط این شهرستان در بازرسی یک روزه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.

کشف 593 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در کاشمر

مجتبی قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر گفت: پاپ کورن، نوشمک، دلستر، کره محلی، گز، شیرین گندمک و عسل از جمله مواد غذایی کشف شده بود که به دلیل غیرقابل مصرف و تقلبی بودن، تاریخ مصرف گذشته، نداشتن مشخصات بهداشتی و استفاده از رنگ‌های غیرمجاز از چرخه عرضه جمع‌آوری شد.

وی با تأکید بر اینکه در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، تمام مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان به طور مرتب بازرسی و بدون هیچ اغماضی با متخلفان در این حوزه برخورد می‌شود، یادآور شد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر در طول سال نیز با بازرسی‌های مکرر، مراحل تهیه و توزیع مواد غذایی را زیر ذره‌بین دارند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مراتب را سریعاً به واحد بهداشت محیط مستقر در مرکز بهداشت کاشمر اطلاع دهند تا بازرسان ضمن بررسی موارد و در صورت مشاهده تخلف با افراد خاطی برخورد کنند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول