اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر:

مبلغان در ایام فاطمیه ساده‌زیستی حضرت زهرا (س) را تبیین کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: مبلغان دینی در ایام فاطمیه سبک زندگی، زهـد و ساده‌زیستی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند.

مبلغان در ایام فاطمیه ساده‌زیستی حضرت زهرا (س) را تبیین کنند

حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: روحانیون و مبلغان دینی و مذهبی شهر و روستاهای تابعه در مساجد و حسینیه‌ها با سخنرانی پیرامون فضائل، سبک زندگی، زهد و سیره عملی و تربیتی بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار را تبیین کنند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) برای همه اعصار و همه نسل‌ها الگوها و آموزه‌های عبادی، اخلاقی، رفتاری، سیاسی و اجتماعی ارائه داده‌اند و علل جاودانگی آن حضرت جهان‌بینی خاص و داشتن اندیشه‌ای فراتر از زمان و مکان، پیوند با سرچشمه هستی، تبلور ارزش‌های انسانی، داشتن تدبیر شگرف و عمیق جامعیت و کمال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: بدون تردید شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در همه اعصار و قرون گذشته الگوی بسیار مناسبی برای مردم به ویژه نسل جوان بوده و هست.

رضوی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی ارزشمند دخت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: شخصیت والای ریحانه نبی (س) نه به این خاطر که دختر رسول اکرم (ص) است بلکه به عنوان یک انسان کامل و شخصیت برجسته که قبل از خلقت آدم مورد آزمایش قرار گرفته بود، باید شناسانده شود.

وی متذکر شد: روحانیون، تشکل‌های دینی، مداحان و مسئولان شهرستان باید برنامه‌های سبک زندگی اسلامی را بر محوریت زندگی حضرت زهرا (س) برای مردم تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: رشد فضائل اخلاقی، زمینه‌ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است و تعالیم دینی درصدد ارائه سبک زندگی مبتنی بر اسلام است.

انتهای پیام/72016/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول