اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش عفاف و حجاب در شهرستان دورود برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی دورود، همایش عفاف و حجاب برگزار شد.

همایش عفاف و حجاب در شهرستان دورود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود رئیس کمیته امداد شهرستان دورود پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری همایش عفاف و حجاب که با حضور مدیر حوزه علمیه، رئیس اداره ارشاد اسلامی و جمعی از خانواده‌های تحت حمایت دورود برگزار شد، گفت: 100 نفر از مددجویان و دختران در آستانه ازدواج در این همایش شرکت کرده‌اند.

اسد‌الله اسدی تصریح کرد: این همایش با همکاری کانون فرهنگی مسجد جامع منطقه ناصرالدین برگزار شد.

وی بر ضرورت حفظ حجاب تاکید کرد و اظهار داشت: در فرهنگ مسلمانان یکی از اساسی‌ترین اعتقادات حجاب و پوشش است که به عنوان یک دستور دینی بر آنها  واجب شده و این‌گونه همایش‌ها با هدف تعمیق باورهای دینی جهت ارتقاء شأن و منزلت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت و اهتمام بیشتر خانواده‌ها در حفظ و رعایت شئونات اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود اذعان داشت: تاثیر آموزه‌های دینی و نقش حجاب در پایداری ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده بسیار با اهمیت است.

در این همایش که جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشته‌اند، مدیر حوزه علمیه شهرستان دورود نیز ضمن تشکر از حضور فعال کمیته امداد در خصوص برگزاری همایش‌های ملی مذهبی با توجه به احادیث و روایات سخنانی را در خصوص شأن و منزلت حضرت زینب کبری (س) و مقام زن  بیان کردند.

حجت‌الاسلام علی رضایی گفت: عفاف و حجاب، سلامت جامعه را به دنبال دارد و اگر افراد اصلاح شوند، جامعه نیز اصلاح می‌شود و هنگامی که عفاف و حجاب در جامعه ای نهادینه نشود، اعتماد مردم، افراد خانواده، زن و شوهر نسبت به یکدیگر از بین می‌رود و در نهایت کار به طلاق و جدایی می‌انجامد.

انتهای پیام/2304/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول