اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، در آیین ویژه‌ای رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد.

رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش این انجمن در سخنانی اظهار داشت: با آغاز به کار دفتر انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم حفاظت و صیانت از آثار تاریخی این شهرستان بیش از پیش صورت خواهد گرفت.

محمدرضا رضایی‌کوچی ابراز امیدواری کرد که انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم نیز با توجه به سابقه درخشان انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری فارس با حضور جوانان فعال این شهرستان مثمر ثمر واقع شود.

محمد منیعاتی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری فارس نیز در سخنانی ضرورت ایجاد این انجمن در شهرستان تاریخی جهرم که آثاری مانند بزرگ‌ترین غار دست‌ساز جهان را دارد، لازم دانست و اظهار امیدواری کرد که این انجمن بتواند با حمایت مسئولان و مردم فعالانه در این عرصه موثر واقع شود.

شهردار جهرم نیز در این جلسه تشکیل این انجمن برای حفاظت از آثار تاریخی این شهرستان را بسیار ضروری دانست و قول همکاری با اعضای این انجمن را داد.

سیاوش قزلی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم باید مردم و مسئولان در یک مسیر و همگام با یکدیگر پیش روند و این انجمن یک بازوی اجرایی قوی در نگهداری از آثار بسیار باارزش این شهرستان باشد.

در ابتدای این آیین مجیدرضا جهان مهین مدیر مرکز جهرم‌شناسی با تشکر از حضور مسئولان استانی و این شهرستان، خواستار همکاری همگان با مدیر و اعضای این انجمن شد.

در پایان حامد سفیدفرد جهرمی به عنوان رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری جهرم معرفی شد.

حامد سفیدفرد جهرمی دبیر انجمن تاریخ مرکز جهرم‌شناسی نیز است.

انتهای پیام/ 2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول