اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

تعامل دستگاه‌های امدادی باعث کاهش تصادفات می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تعامل بین نیروهای راهدار، پلیس راه، امداد نجات نوروزی باعث کاهش تصادفات می‌شود.

تعامل دستگاه‌های امدادی باعث کاهش تصادفات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل باقرنیا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسئولان ادارات راه وشهرسازی و فرماندهان پلیس راه پاسگاه‌های حوزه استحفاظی در زاهدان اظهار داشت: اگر تعامل بین نیروهای راهدار و پلیس راه و نیروهای امداد و نجات نوروزی بیشتر شود باعث کاهش تصادفات خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش مضاعف نیروهای راهداری و پلیس راه و دیگر دست اندرکاران امداد و نجات در محورهای مواصلاتی تصادفات به حداقل رسید.

این مسئول اذعان داشت: برای اینکه امسال تردد وسائط نقلیه مسافرین نوروزی تسهیل پیدا کند بزرگراه زاهدان - زابل (حدفاصل زاهدان – کوله سنگی) علاوه بر 25 کیلومتر قبلی دو کیلومتر دیگر آن آماده بهره‌برداری شد و از طرف زابل تا لوتک 6 کیلومتر تا 48 ساعت آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: در محورهایی که نیاز به لکه گیری، خط کشی و نصب تابلوی علائم ایمنی بوده، اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب راه و شهرسازی در تمام محورها تشکر و اظهار داشت: همکاری بین پلیس و رؤسای ادارات راه و شهرسازی و نیروهای راهداری در جاده‎ها خوب بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد که این هماهنگی باعث پایین آمدن تلفات جاده‌ای و حوادث  و رفع موانع در مسیر راه‌ها باعث تردد روان و رفاه حال مسافرین می‎شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: شناسایی 62 نقطه پر حادثه که توسط اداره ایمنی و حریم راه‌ها تابلوهایی تهیه و در این نقاط نصب تا شهروندان به هنگام مشاهده سرعت خود را کاهش دهند، از دیگر اقدامات انجام گرفته راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌ها که در اداره کل راه و شهرسازی است.

منصور ملاشاهی از استقرار 25 اکیپ سیار، 5 اکیپ امداد و تعمیراتی، 17 اکیپ ثابت، 580 نفر پرسنل، 115 دستگاه سبک و نیمه سنگین و 80 دستگاه سنگین برای حوادث غیر مترقبه از قبیل(سیل، زلزله و...) خبر داد و گفت در طول سفرهای نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

وی بیان داشت: ستاد کمک رسانی به مسافرین نوروزی از امروز آغاز و تا 15 فروردین ماه برای رفاه حال مسافرین آماده کمک رسانی هستند.

انتهای پیام/75004/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول