اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

زمینه رفاه مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های اقامتی فراهم شود

امام جمعه سراوان گفت: زمینه رفاه مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های اقامتی و گردشگری فراهم شود.

زمینه رفاه مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های اقامتی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری سراوان با تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) به شخصیت این بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: این بزرگوار نقش موثری در تعلیم و تربیت جامعه اسلامی داشته است امروز آنچه ما داریم به برکت قرآن و ائمه پاک است.

امام جمعه سراوان گفت: مقوله تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که خداوند متعال یکی از مهم‌ترین وظایف پیامبران را موضوع تعلیم و تربیت بشریت تعیین کرده است.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به ایام عید نوروز ترتیبی اتخاذ شود تا مسافران و گردشگران به راحتی بتوانند از مکان‌های اقامتی وگردشگری استفاده کنند، بازتاب این قضیه می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگر و مسافران نوروزی را داشته باشد.

امام جمعه سراوان همچنین با توجه به دهه دوم ایام فاطمیه خواستار حفظ و رعایت کردن این ایام معنوی در مراسم جشن و شادی با توجه به سفارش دین مبین اسلام در این ایام شد تا رعایت این مسائل باعث خیر و سعادت باشد.

فرماندار سراوان نیز با برشمردن ‌اهمیت تعلیم و تربیت اظهار داشت: با اهمیت دادن به موضوعات آموزشی و تعلیم و تربیت می‌توان به دنبال توسعه پایدار بود.

محمدشریف خالقی افزود: با تربیت شهروند خوب می‌توان شاهد رعایت شدن قانون و مقررات شهروندی به بهترین نحو بود.

این مسئول خواستار فرهنگ سازی نگهداری و حراست از مدارس در ایام نوروز توسط دانش‌آموزان شد و از شوراهای روستا و دهیاران خواستار تعامل و کمک در این زمینه شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان به بیان عملکرد مدیریت آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: در سال‌های قبل در این شهرستان در هر سال با آمار 2 نفری پذیرفته شده در رشته پزشکی مواجه بودیم که با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بی‌وقفه مدیران این آمار به 13 نفر در سال 92 رسیده است که این آمار می‌تواند تحول عظیمی در شهرستان از نظر خودکفایی ایجاد نماید.

حسن نوروزی از برگزاری همایش تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر آزمون سراسری دانشگاه‌ها با حضور شخصیت‌های فرهنگی و مسئولان شهرستانی و استانی در مورخ 26 اسفند در سراوان خبر داد.

انتهای پیام/75005/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول