اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند خبر داد

ارائه اینترنت رایگان در شهرداری‌های خراسان جنوبی

شهردار بیرجند گفت: از 27 اسفندماه جاری تا 14 فروردین‌ماه 93 اینترنت رایگان در شهرداری مرکز و شهرستان‌های دیگر در اختیار شهروندان، مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

ارائه اینترنت رایگان در شهرداری‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی مدیح صبح امروز در ستاد سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرداری در ارتباط با اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در مهمانسرای شهرداری و سازمان اتوبوس‌رانی آماده خدمت‌رسانی است.

وی تصریح کرد: سه پارک خانواده، توحید و آزادی برای رفاه مسافران نوروزی آماده‌‌سازی و مهیا شده است.

نصب 25 المان نوروزی در بیرجند

شهردار بیرجند با بیان این‌که طرح استقبال از بهار توسط شهرداری این شهرستان در حال انجام است، گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال 93 تعداد 400 طرح طی فراخوانی به کمیته زیباسازی شهرداری بیرجند ارسال شده است.

مدیح افزود: از این تعداد 25 طرح المان نوروزی و پنج المان مرتبط با ایام فاطمیه برگزیده شده که سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در میدان‌های بیرجند نصب می‌شود.

وی یادآور شد: از 28 اسفندماه جاری تا پایان تعطیلات نوروزی 13 اکیپ موتوری با ماشین‌آلاتی شامل تراکتور و گریدل در سطح شهر مستقر می‌شوند.

چاپ و توزیع 20 هزار تیراژ نقشه بیرجند

شهردار بیرجند با  این‌که تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌های جذب گردشگر به استان و شهرستان است، افزود: نقشه نوروزی شهر با تیراژ 20 هزار و با عناوین معرفی مراکز اقامتی، درمانی و گردشگری در سطح شهر توزیع می‌شود.

مدیح با اشاره به این‌که نظافت گروهی در مبادی ورودی شهر توسط شهرداری از 24 اسفند‌ماه آغاز شده است، گفت: همچنین چاپ 10 بنر برای آشنایی مسافران با جاذبه‌های گردشگری بیرجند، تهیه 20 هزار تیراژ بروشور در مورد توانمندی‌های شهر و گل‌کاری میادین و فضاهای سبز از دیگر برنامه‌ها و خدمات شهرداری بیرجند در این ایام است.

کاشت 4500 گل لاله هلندی در میادین بیرجند

وی خاطرنشان کرد: کاشت بیش ‌از 4 هزار و 500 پیاز گل لاله‌ هلندی در میادین شهر بیرجند یکی از اقدامات جدید شهرداری در سال جاری برای استقبال از بهار بوده است.

شهردار بیرجند اضافه کرد: از 27 اسفندماه جاری تا 14 فروردین‌ماه 93 اینترنت رایگان در شهرداری مرکز و شهرستان‌های دیگر در اختیار شهروندان، مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

مدیح در ارتباط با فعالیت تاکسی‌های درون شهری در بیرجند طی ایام تعطیلات نوروزی، متذکر شد: 50 درصد تاکسی‌ها در هفته نخست و 70 درصد در هفته دوم عید آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی در ارتباط با راه‌اندازی جایگاه CNG در بیرجند یادآور شد: با توجه به این‌که قرارداد این جایگاه‌ها سال قبل بسته شده است، چهارشنبه هفته جاری به صورت رسمی فعال می‌شوند.

انتهای پیام/69017/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول