اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

توسعه استان لرستان با کمک نخبگان و دانشگاهیان صورت می‌گیرد

استاندار لرستان گفت: اگر می‌خواهید استان لرستان توسعه یابد باید نخبگان و دانشگاهیان در این زمینه ورود پیدا کنند.

توسعه استان لرستان با کمک نخبگان و دانشگاهیان صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند صبح امروز در مراسم تجلیل از نخبگان شاهد، ایثارگر و جانباز استان لرستان در خرم‌آباد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اصلی این نظام است. این سرمایه در مواقع ضروری به کشور ایران اسلامی کمک کرده است.

این مسئول تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس توانست به عنوان یک سرمایه اصلی از حیثیت و آرمان‌های انقلاب دفاع کند.

استاندار لرستان گفت: تجلیل از نخبگان شاهد، ایثارگر و جانباز تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است.

بازوند اظهار کرد: نخبگان یک ظرفیت بزرگی برای هر استان هستند که ما از این ظرفیت بزرگ برای توسعه استان استفاده می‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: توسعه استان لرستان بدون نخبگان و دانشگاهیان امکانپذیر نیست از این رو از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت می‌کنیم برای توسعه استان لرستان به کمک مسئولان بیایند.

این مسئول تصریح کرد: ما دست نیاز را به سوی دانایی و تجربه دراز می‌کنیم و امروز نخبگان استان لرستان همان دانایی‌ها هستند که انتظار داریم در توسعه استان لرستان پیشقدم باشند.

استاندار لرستان گفت: به خاطر شناخت کاملی که از محرومیت‌های استان لرستان در زمینه‌های مختلف داشته‌ایم در میان چند استان استانداری این استان را انتخاب کرده‌ام تا بتوانیم در رفع محرومیت‌ها و مشکلات این استان با کمک همه مردم خدمتی ارائه دهیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز مجتمع کشت و صنعت لرستان با گذشت بیش از 14 سال توسط یک سرمایه‌گذار عربستانی شیعه در حال احیا است که از همه مسئولان و مردم انتظار داریم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را حمایت کنند.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نخبگان و دانشگاهیان باید در این زمینه ورود پیدا کرده و موانع توسعه سر راه استان لرستان را بردارند.

بازوند افزود: باید خودباوری را به یک فرهنگ تبدیل کنیم همان‌طوری که شهدا در جنگ خودباوری را ایجاد کردند.

این مسئول تصریح کرد: انتظار ما از نخبگان لرستانی این است که ارتباط خود را با استان لرستان قطع نکنند و در توسعه این استان پیشقدم باشند.

وی افزود: استان‌های دیگر در حال توسعه هستند ما نیز ناچار هستیم در این سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ کرده‌اند با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از 50 نخبه شاهد، ایثارگر و جانباز لرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول