اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری لرستان خبر داد

اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت عمرانی در لرستان

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سال ‌آینده پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان لرستان تکمیل می‌شوند.

اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت عمرانی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید کیان‌پور صبح امروز در جلسه شورای فنی استان لرستان که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد گفت: لرستان نسبت به سایر استان‌های کشور از نظر دانش و کیفیت فنی در اجرای پروژه‌ها با مشکل جدی مواجه است.

این مسئول از عدم نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌های عمرانی استان لرستان انتقاد کرد و یادآور شد: ما اعتقاد داریم که اعتبار زیادی برای اینکه پروژه‌ای را چندین بار تخریب کنیم نداریم از این رو همه مسئولان موظفند که نسبت به اجرای پروژه‌ها دقت بیشتری داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سال ‌آینده پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان لرستان تکمیل می‌شوند.

کیان‌پور نظارت دقیق در اجرای پروژه‌ها را مناسب‌ترین راه در جهت عدم اجرای غیراصولی پروژه‌های عمرانی استان عنوان کرد و افزود: شورای فنی به عنوان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارد، مهندسان و متخصصان عمرانی استان را با برگزاری کلاس‌های آموزشی با فناوری‌های روز دنیا آشنا کند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: سیاست بودجه‌ای استان لرستان برای سال آینده اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد عمرانی در اولویت اول است.

کیان‌پور افزود: اولویت دوم ما در سال آینده در بخش تخصیص اعتبارات به پروژه‌های بین 50 الی 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سال آینده برای پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی در استان لرستان هیچگونه اعتباری اختصاص نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم این گونه پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال آینده هیچ‌گونه پروژه جدیدی در سطح استان لرستان آغاز نمی‌شود، گفت: مهندسان ما باید بیش از هر چیز به نکات ایمنی ساختمان اشرافیت کامل داشته باشند.

کیان‌پور یادآور شد: اداره کل استاندارد و تحقیقات لرستان باید با جدیت با توزیع‌کنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد در استان لرستان برخورد قانونی کنند.

وی در ادامه از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه به خاطر انعکاس مسائل و مشکلات استان لرستان در سال جاری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول