اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

توجه به معماری بومی در ساخت‌وسازها ضروری است

فرماندار نوشهر گفت: در ساخت و سازها به معماری شهر با نگاه بومی‌گرایی توجه شود و از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.

توجه به معماری بومی در ساخت‌وسازها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار کجور اظهار داشت: در راستای توسعه و پیشرفت کجور بعد از آنکه یک‌سال قبل به شهر تبدیل شد با اهتمام و تلاش سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و مردم تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید به سرانجام برسد.

 فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه شهردار جدید باید با توسل و تمکین به قانون خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کند، افزود: انتخاب نخستین شهردار کجور برای شهر تاریخی کجور اتفاق مبارکی است و بنابراین از هم‌اکنون باید برای ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه و آبادانی شهر تاریخی کجور گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: با وجود کارهایی که در بخش کجور صورت می‌گیرد ولی هنوز پسوند محرومیت منطقه کجور را آزار می‌دهد و این منطقه مظلوم واقع شده است و به جایگاه واقعی خود از نظر توسعه نرسیده است.

قمی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی در سه سال گذشته شاهد ارتقای دو شهر در بخش کجور بودیم اما هنوز به درستی و به معنای واقعی خدمات شهری ارائه نشده است و همچنان زیرساخت‌های منطقه دچار مشکلاتی است که امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب و ارائه خدمات شایسته در آینده نزدیک شاهد توسعه فضای شهری در این دو شهر باشیم.

وی با بیان اینکه مردم توقع دارند در کنار آرامش، خدماتی در جهت رفاه و آسایش آنان صورت گیرد، اظهار داشت: اعضای شورا و شهردار باید به خوبی به وظایف خود آشنا باشند و در کنار وفاق و همدلی برنامه‌ریزی درستی برای ارائه خدمات بهتر به مردم داشته باشند.

فرماندار نوشهر بر یافتن راه‌های درآمد پایدار برای شهرداری در شهر کجور اشاره کرد و گفت: شهردار باید عوارض را از کسانی که توانایی دارند دریافت کند و در کنار آن ظرفیت‌های بالقوه شهر را به بالفعل تبدیل کند و به مبلمان شهری توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در ساخت‌وسازها به معماری شهر با نگاه بومی‌گرایی توجه کند و از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.

به گزارش فارس، سعید جعفری به عنوان نخستین شهردار کجور معارفه شد.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول