اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مازندران آماده پذیرش مهمانان نوروزی است

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز گفت: مازندران آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

مازندران آماده پذیرش مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مانور رزمایش نوروزی و یگان‌های امدادی که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امسال تمهیدات لازم برای پذیرش مهمانان نوروزی در مازندران فراهم شد.

وی افزود: مازندران استانی گردشگرپذیر است از وضعیت موجود باید استفاده شود تا نسبت به سال‌های گذشته فضای امنی را برای مسافران و هم استانی‌ها ایجاد کنیم.

فلاح تبعیت از منویات رهبری را بر همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی فرض دانست و ادامه داد: مردم در ابتدای سال 92 برای تحقق حماسه سیاسی مشارکت خوبی داشتند و لازم است در آستانه سال 93 حماسه اقتصادی در کشور تحقق یابد.

نماینده دولت در مازندران با اشاره به اینکه تمام تلاش مسئولان داشتن سالی پر بار و رضایت بخش برای مردم جامعه است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در کاهش تورم تلاش کرد.

فلاح اظهار داشت: تلاش مسئولان بر این است جلوی رشد فزاینده تورم گرفته و تا پایان سال به کمتر از 25 درصد برسانند.

وی بر آرامش حاکم بر بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد تثبیت قیمت‌ها در بازار هستیم.

استاندار مازندران زیرساخت‌ها استان را عامل اصلی تصادفات جاده‌ای دانست و ادامه داد: مازندران در تمام فصول سال مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار دارد اما نبود زیرساخت مناسب عامل اصلی تصادفات و تلفات ناشی از آن است.

وی اظهار داشت: در 10 ماه اخیر بیش از 600 نفر در تصادفات جاده‌ای مجروح و فوت شدند.

فلاح بر کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد و گفت: استانداری مازندران در جلسات مختلف تخصصی سعی بر کاهش تصادفات و آمادگی لازم برای پذیرش میزبانی خوب برای مسافران نوروزی دارد.

وی از آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای پذیرش میهمانان نوروزی از 27 اسفند تا 17 فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و پلیس راه و راهور نیز در کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه سال نو نظارت بر بازار و رفع مشکلاتی از این دست مورد توجه مسئولان امر قرار دارد، اذعان داشت: همه تمهیدات لازم برای رفع نیازهای ایام تعطیلات نوروزی در مازندران دیده شد.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول