اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حفاظت از منابع طبیعی استان منافاتی با استخراج صحیح منابع معدنی ندارد

استاندار قم با بیان اینکه حراست از آب و خاک باید در اولویت اصلی پروژه‌های معدنی استان باشد، گفت: اصل حفاظت از منابع طبیعی استان هیچ منافاتی با استخراج صحیح از منابع ندارد.

حفاظت از منابع طبیعی استان منافاتی با استخراج صحیح منابع معدنی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه هیئت حل اختلاف معادن استان که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به قرارگرفتن سرزمین ایران در نقطه معدن‌خیز و وجود هفت درصد از معادن دنیا در کشور گفت: با بهره‌گیری صحیح از معادن می‌توانیم ایران اسلامی را در جایگاهی بهتر از امروز قرار دهیم.

استاندار قم فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان عالی‌رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در 20 اسفند 92 را مورد توجه قرار داد و افزود: در سال آینده مسئولان باید در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و طلیعه این حماسه نیز تفاهم و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و همکاری بیشتر مدیران خواهد بود.

صالحی‌منش در ادامه با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در استان قم، بر لزوم حفظ و حراست از آب و خاک به عنوان یک اولویت اصلی در همه طرح‌های عمرانی و پروژه‌های معدنی تاکید و تصریح کرد: اصل حفاظت از منابع طبیعی استان هیچ منافاتی با استخراج صحیح از منابع ندارد.

وی جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مرهون تلاش مسئولان استان در کاهش موانع اداری تلقی کرد و افزود: سرمایه‌گذاران باید احساس کنند که هیچ مانع غیرمنطقی بر سر راهشان نیست و این امر تنها با کار جهادی و تعامل بیشتر دستگاه‌ها با بخش خصوصی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول