اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر

10 فرماندار و روابط‌عمومی برتر گیلان معرفی می‌شوند

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از معرفی پنج فرماندار و پنج روابط عمومی برتر گیلان فردا در جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر در این استان خبر داد.

10 فرماندار و روابط‌عمومی برتر گیلان معرفی می‌شوند

قاسم مصفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر فردا ساعت 9.30 دقیقه صبح در مجتمع خاتم‌الانبیاء (ص) این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها درباره انتخاب پنج فرماندار و پنج روابط‌عمومی گیلان انجام شده است، گفت: این نظرسنجی‌ها از طریق خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان و دیگر منابع خبری صورت گرفته است.

دبیر جشنواره منطقه‌ای مذکور خاطرنشان کرد: فردا در این جشنواره به حکم قرعه به سه نفر از خبرنگاران کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

وی از حضور خبرنگاران، مسئولان و مدعوین استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، قزوین و زنجان در جشنواره مذکور خبر داد.

مصفا یادآور شد: مجموع 421 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره مذکور رسیده است و 113 خبرنگار و صاحب قلم در این جشنواره شرکت دارند.

انتهای پیام/2300/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول