اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سربیشه:

مراکز گردشگری سربیشه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه گفت: مراکز گردشگری سربیشه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

مراکز گردشگری سربیشه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

سعید مکرمی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مناطق مختلف گردشگری سربیشه برای پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

وی به مناطق گردشگری این شهرستان اشاره و تصریح کرد: بقعه متبرکه بی‌بی زینب خاتون، مزار سید حامد علوی(ع)، مجتمع و مسجد فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل(ع)، روستای هدف گردشگری چنشت، مجتمع آبدرمانی آب ترش، روستاهای زیبای شورستان و برکوه آماده خدمت‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه یادآور شد: مسجد جامع پخت، مسجد جامع چهارده معصوم، مسجد گنجی، غار چنشت، مسجد چهکندوک، خانه و قلعه باغ مود از اماکن تاریخی شاخص این شهرستان است.

مکرمی‌فر به برنامه‌های نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری مراسم فرهنگی در ایام فاطمیه و نصب بنر و پارچه‌ برای معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری در سطح شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان این‌که از مراکز پذیرایی و اقامتی شهرستان به طور مستمر بازید می‌شود، افزود: همچنین نصب چادر عشایری در ورودی شهر سربیشه، توزیع نقشه و کتابچه در رستوران‌ها و مهمانپذیرهای سطح شهرستان برای ارائه به مسافران نوروزی، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان در محل چادرهای عشایری، برگزاری برنامه‌ فرهنگی در روستای دارسنگ محل مجتمع آبدرمانی آبترش از دیگر برنامه‌های نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه خاطرنشان کرد: در روز 13 فروردین‌ماه برگزاری تورهای یک‌روزه و اجرای برنامه زنده صنایع دستی شاخص شهرستان در کارگاه‌های صنایع‌دستی برای بازدید عموم از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام نوروز است.

انتهای پیام/22481/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول