اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تنگستان:

160 هیئت فرهنگی و مذهبی در شهرستان تنگستان فعالیت می‌کنند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان گفت: در شهرستان تنگستان 160 هیئت فرهنگی و مذهبی فعال برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اعیاد و مراسمات مختلف اجرا می‌کنند.

160 هیئت فرهنگی و مذهبی در شهرستان تنگستان فعالیت می‌کنند

حجت‌الاسلام آیت‌الله اندرزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنگستان با اشاره به اینکه هفت هیئت فرهنگی و مذهبی در شهر اهرم (مرکز تنگستان) فعالیت دارند، تصریح کرد: در شهر اهرم هفت هیئت به‌ صورت فعال در تمام زمینه‌ها از جمله مراسمات فرهنگی و مذهبی و اعیاد به صورت خودجوش کار می‌کنند.

وی با اشاره به حضور روحانیون در سطح شهرستان تنگستان بیان داشت: در شهرستان تنگستان 50 روحانی حضور دارد که 20 روحانی به صورت دائم و 30 روحانی دیگر اعزامی هستند که به صورت مستقر و طرح هجرت کارهای فرهنگی و مذهبی در شهرستان را ساماندهی می‌کنند.

اندرزیان به وجود خانه‌های عالم در سطح شهرستان تنگستان اشاره کرد و اظهار داشت: در سطح شهرستان تنگستان 13 خانه عالم وجود دارد که امورات فرهنگی و مذهبی در سطح شهر و روستاهای شهرستان به عهده دارند.

وی به وجود خانه‌های قرآنی در تنگستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان تنگستان 30 خانه قرآنی در شهرها و روستاهای شهرستان در حال فعالیت هستند که در شهر اهرم یک موسسه قرآنی به نام ابراهیم خلیل‌الله و یک خانه قرآنی کارهای فرهنگی و مذهبی را به عهده دارند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول